Sant men han kunde formulera det som du sa!! För det finns ju skit bra invandrare och så finns det sämre invandrare!
Utskriftsvy
Självklart så är majoriteten av alla invandrare inte kriminella men det är dom som är kriminella som gör så att alla invandrare blir kategoriserade som kriminella.
Vi ska dock inte sticka under stolen med att det är fler invandrare som är kriminella än "vanliga" svenskar dvs att antalet invandrare som är kriminella är högre per capita än antalet svenskar som är kriminella.
Jag ber om ursäkt för mitt uttalande tidigare i tråden om det uppfattades som kränkande för dig:)
skulle idag se hur många mil jag kom på fulltank, efter 10mil stod den fortfarande på över 90%, sen swosh 12mil på reserven... glädjen var kort! kan ju alltid hoppas den drar under litern...
Äckel fredag!
Skulle på lan i en by cirka 4 mil från mig. Självklart går det inte som det ska..
Först så går topplockspackning och en mutter till pinnbulten får gängpaj. Fixar det igen och börjar köra, 100 meter senare är det snustorrt i tanken. Rullar hem den och får slanga gräsklipparn i nöd på bensin. Blir yr som fan på ångorna men det går till slut. När "ruset" är borta så börjar jag köra igen, 10 meter senare hoppar kedjan av. Tänkte aja bara rulla hem och sätta på den och sätta på den, sagt och gjort. Börjar köra igen och samma sak händer. Ställer in moppen i garaget, slår sönder dörren till mitt rum och sätter mig förbannad vid datorn och skiter i alla kvällens planer...
https://www.flashback.org/t1510305 har inte tittat på länken men vad i hela helvete... man undrar ju vad som får människor att göra så mot varandra :whops: :ohno:
Jag och 4 polare hade planerat en fet meckarhelg hemma hos en polare.
Allt var planerat till nu klockan 22.00 då ena polaren bangar för hans morsa tror han trimmar, den andra polaren säger att han ska sälja moppen och orkar inte trimma nu, den tredje skulle tydligen bort och då var vi bara 2 kvar.
Fan också
Att det är kaaaaallt ute :(
sprang nästan in i en vägg :(
River sönder i ögonen.. jävla fittolja, kan det vara farligt? känns som grus i ögonen ungefär. Med tanke på att bromsvätska kan fräta upp lack på en bil börjar man ju undra lite
Ryssar som spelar CS
Att det är fint väder och man har punka på moppeN! :(
Att man glömde att sätta fast tändstiftet ordentligt och det ploppade ut, tänkte inte på att det var glödhett=Sönderbränd tumme!
Moppe fitt helvetes jäveln bara pajjar hela jävla tiden, fixar den kör i 1 dag sen kommer nästa jävla hor fel. Börjar bli riktigt jävla less på skiten nu...