Sådär ja, då var äntligen en iPod adapter beställd till S60n. Kommer bli fint när jag får hem den, valde till bluetooth alternativet, kostade lite extra men det lär det vara värt!
Utskriftsvy
Sådär ja, då var äntligen en iPod adapter beställd till S60n. Kommer bli fint när jag får hem den, valde till bluetooth alternativet, kostade lite extra men det lär det vara värt!
SOOOOOOOMMMMMMAAAAAAAARJOOOOOOOOOBBBBBB!!!!!!!! :wub::wub::wub::wub::wub:
WINWINWINWINWINWIWINWNWINWINWINWIN!!!!!!!!:wub::wu b::wub:
Fått mer än två timmar att lyssna på på spotify..:thinking:
Unlimited här, mofos!
Har iPhone, så kan ha det i mobilen. Hade väl kunnat tänka mig att ha Spotify i mobilen, men det är så sällan jag lyssnar på musik i mobilen så det känns inte värt att lägga 50kr extra för det. Jävligt skänt att slippa reklamen iaf! Glad att dom satte gränsen! :)
Fick min svets att funka någorlunda.
Blåvitt vann med 2-1 mot GAIS idag! Fyfan vad härligt!
Farsan lyckats få tag i en snubbe som kan fixa en 36cm akrylboll, så jag kan fixa deadmau5 mask till spexfotot :huhu:
Hittat en billig nissan 200sx s13 projekt bil som jag åker och kolla på imorn:wub:
Nej, vill inte ha någon sån volvo du, dom kör man bara på vintern och kör sönder.
Trevligare med en s13. Finare dessutom och jag får den billigt fast mycket jobb:D
Går fint och motor och växellåda fast rätt mycket rost fast det är skoj att fixsa. Sedan trimma satan och ha skoj. Kommer bli mitt projekt arbete i skolan:wub:
Hände mig också när mongot i kassan bredvid flaxade med armarna och jag tog emot 1-kronan som växel på min hundring. Hans föräldrar som stod bredvid brydde sig inte så jag hällde en gammal kvarglömd filmjölk i håret på mamman innan jag sträckte mig fram till kassörskan och med ett tag om hennes hals viskade i hennes öra;
-Njet russki, gav henne en blink och droppa enkronan i röda korsets insamlingsbössa.
Sen på vägen ut brottade jag ner en snattande A-lagare och fick en ölback som tack.
Ja, jag fick ligga.
Flashbacks bästa!!!!!
Brölgarv
Nationella Läs/hörsförståelsen i Engelska A gick skapligt bra idag och jag slutade halv 11 när vi var klar med det :wub:
Justja , Min Variator skickades idag också :wub:
Slutade 10.30
http://www.blocket.se/ystad/Golf_inp...m?ca=23_11&w=1 HAHA 100kr som hittat för er som behöver en bil ?
JÄVLIGT fint väder + fick 3timmars inställt i rad :D!
Väääädret + håltimme på sista lektionen :D
Då har man inhandlat en Nissan s13 projekt bil:wub:
Jag missade första frågan på varje del , sen missade jag nån på Thanksgiving , "Why did the Pilgrims celebrate Thanksgiving ?".
Missade totalt kanske 5-6 stycken totalt.
Har 2 wins till idag :wub:
Mina saker kom tidigt från JMPB och mina crosskläder skickades i fredags och kom idag :O
http://i377.photobucket.com/albums/o...DSCI0141-1.jpg
http://i377.photobucket.com/albums/o...DSCI0146-2.jpg
Tur att man har en så bra kamera :ninja:
Vädret.
Varmt idag, så dags för shorts tänkte jag! Hittade dock inga i garderoben, så tog ett par vanliga chinos som jag använt typ 2-3 gånger. Klippte av benen = Profit :cool: