Nej nej, det menar jag inte heller. Men det finns inget bestämt hur man säger det ordet. Då det är vanligt att säga Kex och "schex"
Utskriftsvy
KaffiBrö!
Märks vilka som förstör det svenska språket med sina Cp förvrängningar..
EDIT: Riktigt bra sida detta :D http://sv-se.facebook.com/pages/DET-...391298?sk=wall
27 vs 4, jag tror att Kex vann.
Kex FTW ! :wub: Visst de låter lite retard att säga ''schex'' Men vafan låt dom säga som dom vill. Igentligen finns de inget rätt och fel i just de uttalet ! Inte så big deal enligt mig !
kaffibrö så klart!