Omogna gubbjävlel.. Förra året va du grymt mer mogen Lennart.
Utskriftsvy
+ i på Jonthä
Men kexet, varför snåla och inte bara köpa ett sett med munstycken? Fan kostar ju 100 kr, och om du ska skaffa ett cylinderkitt så är det ju inget.
För jag vill :)
Pappa fixar bensinen under sommaren.
Sen fanns ändå inte 6mm dellorto inne på SS när jag beställde.
Sen stog det ändå leveras 100% som på bilden, och där ligger ett sött litet munstycke och antar att det inte är orginalstorlek precis.
Men då är de väl dumt att köra på ett förlitet munstycke så den skär?:)
Men om du nu skulle få med ett munstycke, så lär det inte vara helt 100% rätt storlek. Så föreslår precis som alla andra att du borde köpa en munstyckessats istället för att sedan mejla dem och klaga! Om du nu inte mejlar och undrar varför du inte fick med munstycket, och därmed kan du kanske kräva ut en munstyckessats :huhu:
Jag ser fan inte ens ett munstycke på bilden? menar du den lilla silvriga grejjen vid kolven? det är inget munstycke bara så du vet.. Varför i helvete skulle man ens få munstycken när man köper cylinder? :S
http://www.easyparts.nl/showarticles..._%C3%9847.html
https://www.scooter-attack.com/shop/...0cc-Sport.html
http://www.twostroke.se/product.asp?product=16696
Vad jag ser på dessa bilder så får man tydligen ett munstycke med. Det står dock ej storlek eller vilken millimeter. Men även om du får med ett munstycke så kommer det sannolikt inte vara rätt då man ej vet hur Polini i fråga har tänkt. Om det är anpassat till originalförgasaren, eller 17,5/19/21mm förgasare samt om det är gjort att fungera tillsammans med originalröret eller inte, de kanske har tänkt att det ska fungera tillsammans med deras egna rör. Rekommenderar att du skaffar ett munstyckes-set vilket som om du ej har ett liggandes hemma :)