krokek! kolmården typ! :)
Vad hette han du köpte fälgarna av?
Ja häng ut honom här, om han har blåst dig! skriv namn adress telefonnummer, och kontonummer om du har satt in pengar till honom.
Om snubben är moppeskrothandlare, så ring honom och säg att du anmäler honom till skatteverket, iom att han bedriver yrkesmässig moppeskrot så ska han ha en Fskattsedel och betala moms och skatt, fråga honom om han vill bli sköntaxerad retroaktivt, tar nog bra mycke mer skruv än att hota med polis, och om han bedriver yrkesmässig moppeskrot så är han handlare och då gäller konsumentsköplagen som är mycket starkare och fördelaktigare för köparen än köplagen.
Någon skrev om att stämma i tingsrätten det kan du ochså göra, iom att det är ett småsumme mål så sker förhandlingen via brev och det värsta som kan hända är att det kostar dig 500.-(minns inte exakt men inte är det mycket) du vinner solklart iom att du har smsen,
Och du är det Kent Fast du har handlat av?
Hannes: Den där Kent Fast, vem är det? Såg någon nästan överdrivet bra annons från "Kent Fast" idag.
Har varken inte ringt han eller så! Då jag vill att min morsa/farsa ska ringa men dom har inte fått ur fingret ut röven!
Sedan kollade jag på blocket precis å såg detta!
Där har han rrx fälgarna som jag skulle fått. Fan va ja är arg på detta!
Han som gjorde att ja la ner med mopparna....
http://www.blocket.se/ostergotland/2....htm?ca=22&w=3
Börje stenbom heter idioten
hahah! polarn köpte zip av honom :/
hoppas det ordnar sig.
Jag kan tänka mig att ringa till tjommen, och köpa fälgarna av honom till rätt pris, skicka dem till dig sedan kan du skicka TZR-fälgarna till mig?
Nja ja vet inte igentligen har snackat med honom några gånger, ganska trevlig köper tydligen av försäkringsbolagen (om jag minns rätt) men vi har aldrig kommit överäns om priset (eftersom jag är snål som fan) och låter hälre moppe jäveln vara trasig än att lägga ner flera hundra kronor på den.