ne vill inte ha en scooter , bromsar fram funkar nu ;)
Utskriftsvy
ne vill inte ha en scooter , bromsar fram funkar nu ;)
nu funkar kylaren , + att nu orkar den dra på tyngre växlar som den inte gjorde inann
köp den !!!!!
byter gärna med en veteran moped
honda mt5 plus pengar i mellan. nyrenoverad. svara pm
har du orginalröret ?
japp sitter urpluggat orginal rör på :)
Byta mot en Yamaha DT LC? :)
bumpish
Honda mt5 ? Mariestad
ne :) vill nog hälst ha pengar men är fortfarande lite intresserad av byte om den som vill byta bor nära och kan komma och hämta/lämna mopederna
bump
bumpellebumpbumpish
bump :)
har fixat tändlåset nu på den .
Säljes den inte nu säljs den i delar !
synd att du bodde så in åt helvete långt bort annars hade jag haft en Volvo 740 som du kunde fått mot den :D
Du säljer inte framgaffeln+fälgarna? Vet att många har frågat men de ser rätt roliga ut. ;)
synd weelzi hade mer änn gärna tagit emot en 740 ist fett sugen på en volvo , kan tänka mig sälja framgafflen och fälgarna nu om köparen hämtar , pris har jag inte riktigt bestämt mig för så vi kan köra bud så länge om nån är sugen på dom :)
Fälgarna. 1500 kr + frakt ? :)
om hoffen tar fälgarna så kan jag bjuda 500 på motorn :)
har du en hyfsad 70cc?
vill försöka sälja framgafflen,fälgarna, och broms system fram samtidigt och vill ha mer då :)
bumpilebumpish
är du knäpp eller? har skrivit att jag vill köpa den, svar ist
såld? om inte hör gärna av dig! 0736357357
bumpish
finns ännu kvar , ingen som vill köpa en bra reservmoped med fin framgaffel med dubbla skivor och fina hjul, även en fungerande motor om man skulle behöva det :) elr bara en moped att göra i ordning ;) även hyffsade kåper med några repor men inga stora :)
bumpish
bump