Precis. Känns också som en del av allt detta hat, oseriöshet och tjafs har kommit med att Holmqvist blev mod, jag har inget emot honom men många verkar ha, kanske bäst att låta honom avgå ? ENDAST EN FRÅGA så skippa bannen för detta nu!
Utskriftsvy
Ta bort övrigt och se vilka som lämnar.
hur kan du ens säga att jag får utbrott när du inte ens ser mig? lägg ner och försök inte håna mig om det är dit du vill komma.
skit i kattbilderna, det är inte dem tråden handlar om, så vem syftar du på?
det berör mnf, så alltså spelar det roll
döp om hela skiten till nåt annat som inte vidrör mopeder öht, för alla vill ju ändå ha en tråd där dom kan fjanta sig
Det märks att du inte var med på den gamla tiden, förr var allt mycket mer seriöst och strikt. Varningar och bans var mycket mycket vanligare än nu. Jag har själv inte varit med på MNF från start, jag ramlade in i början av 2005, men på den tiden var då allt mycket hårdare än nu. Minns gott och väl när SM-Lod, Skoggy, Backman mfl var igång med piskan, det var tider det.
nån som hänger med till tsr? :)
Har inget emot forumet på så sätt mer än att alla ska klaga .
Forumet har gått till botten pga att många av forumets användare tycker det är för strängt bara för att någon fick ban från början
och sedan gjort något misstag och fått ban i ett par dagar som de sedan ska hänga läpp över och fortsätta bete sig som en 3åring...
Helt seriöst , anledningen till att folk blir bannade och får varningar är inget mer än att ni inte följer reglerna.
Modsen har en uppgift att hålla ordning och reda på forumet och rätta era fel genom att säga till er , ge ut varningar ifall ni inte är läskunniga i en marknads tråd och banna er i några dagar , veckor eller månader beroende på vad för fel ni har gjort.
Kexet och hans polare fick permbann pga att de gjorde felaktiga person angrepp mot mig , kallade mig bög etc , filmade och lade upp på youtube och mnf etc..
Inte mer än rätt !
Många omogna användare kommer säkert vända sig emot mig nu och skriva dryga kommentarer men modsen förstår mig nog på rätt sätt och jag
svarar inte på några omogna kommentarer.
Visa att ni är en mogen person och sköt er så blir det ett lugnt o skönt forum igen där vi kan skratta o ha kul genom att ha roligt på ett sätt utan att göra person angrepp m.m
De var allt för mig , hoppas några kan lära sig något av detta , punkt.
2 inlägg som inte ens stack ut. Som såg seriösa ut också, så skippa det tjafset.
Hyperperry; Du blev bannad för att du inte lyssnade på en moderator. Ber vi en användare ändra på någonting så det ska följa forumets regler, SKA användaren göra det också. Att du sen motsatte dig gör det inte bättre för din del, då blev det hejdå helt enkelt.
Om ni tycker det var bättre förr med Michél... Saknade ni dom perioderna han stängde ner HELA övrigt i en vecka? Just nu är det uppe för diskussion, så bäst ni sköter er. Och lyssnar på oss!'
Många av er har också läst G-sons fina inlägg. Vi har varit slappa att moderera på forumet sen nystarten av detta forum. Det har resulterat att ni blivit vana med det. Och nu när vi fått nya mods som följer reglerna till punkt och pricka. Klagar ni på att vi är för hårda... Det ni kallar hårt, är normalt egentligen.
snälla elias.. jag vet att du syftar på mig, men snälla du, jämför du mobbning med att jag inte orkade rätta min säljestråd? jag bad webbe säga åt alla andra som hade felaktiga säljestrådar och inte förens han gjort det ville jag ändra för annars visste jag att han inte skulle varna dem. istället fick jag 5 dagar, är det riktigt tycker du?
du vet varför jag inte ville ändra. det var för att jag ville se att han rättar varenda en i säljesdelen innan jag ändrade, för annars skulle han inte göra det. liksom, är det riktigt att han ska välja ut en specifik människa att varna, medans alla andra kan ha sina felaktiga säljestrådar? då börjar man undra om han har nåt speciellt emot mig.
Holmqvist är en bra mod han försöker göra forumet bättre till skillnad från många andra här.
Jag tror fortfarande på att om man får en tråd där alla kattbilder och sköna bilder kan få hålla sig skulle funka bra, sålänge det inte blir värsta kaoset. Nu kommer ni säkert säga "det kommer de bli", men det kan ni faktiskt inte veta då vi aldrig fått haft en sådan tråd. Tycker helt ärligt ni borde sluta vara så naiva.
det kan jag hålla med om till punkt och pricka, men jag blir frustrerad när han endast rättar mig och ett fåtal andra, medans andra får gå fria. straffen ska vara likvärdiga för alla, och modsen ska inte ta undantag för deras polare eller vad dom nu har för relation till dem som går fria, medans andra får ban för samma regelbrott.