Köper den i morgon om du går ner till 1k ;) men vill ha fler bilder..
Utskriftsvy
Köper den i morgon om du går ner till 1k ;) men vill ha fler bilder..
Nej den hämtas på plats kan eventuellt hyra släp och åka till dig beroende vart du bor men då får du betala all bensin och släp kostnaden
nee asså kanse kan låna en picup så får du pynta soppan
500 spänn?
neee men kan ner till 1000kr om man hämtar den idag
Vart i stockholm finns åket då?
Ja är fortfarande intresserad pm:a mig så kan vi kanske bestämma nått. :)
bump
Funkar den eller inte?
Har du den kvar?