Tagga till nu gott folk!
Utskriftsvy
Tagga till nu gott folk!
1. Arrangörer & Funktionärer
2. Filmtittaren med Lilja
3. Svaniis
4. Melon
5. TEAM IMD med 1 eller 2 hojar
6. Crippa med kompisar
7.p3mp
8.isaxon
9. shöwtek
10. Lennart
11. mange
12.fältaarN
13.Serben
14.Holmqvist
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Flyttar över listan ;)
Bara 3 veckor kvar :gloria: hoppas det är lika soligt som det är nu :ninja:
Bjud in alla vänner till evenemanget på facebook som abk har startat, så även dom som inte är aktiva på mnf får chansen att komma! ;)
1. Arrangörer & Funktionärer
2. Filmtittaren med Lilja
3. Svaniis
4. Melon
5. TEAM IMD med 1 eller 2 hojar
6. Crippa med kompisar
7.p3mp
8.isaxon
9. shöwtek
10. Lennart
11. mange
12.fältaarN
13.Serben
14.Holmqvist
15.N.Lovet
16.
17.
18.
19.
20.
Tänk på att det är säsongsavslutning grabbar! Så att alla som vill visa upp sin moppe innan vintern är nu sista chansen! Säg åt ALLA som ska dit att skriva in sig på listan! ;)
fan ville ju vare med då de var 195 moppar vi sveavägen :( men kunde den då inte den dagen :sad1:
Tagga tiiiiiiiiiilllllll http://www.youtube.com/watch?v=Sc6lDbu_f-w
1. Arrangörer & Funktionärer
2. Filmtittaren med Lilja
3. Svaniis
4. Melon
5. TEAM IMD med 1 eller 2 hojar
6. Crippa med kompisar
7.p3mp
8.isaxon
9. shöwtek
10. Lennart
11. mange
12.fältaarN
13.Serben
14.Holmqvist
15.N.Lovet
16. Filip - förmodligen utan moppe
17.
18.
19.
20.
1. Arrangörer & Funktionärer
2. Filmtittaren med Lilja
3. Svaniis
4. Melon
5. TEAM IMD med 1 eller 2 hojar
6. Crippa med kompisar
7.p3mp
8.isaxon
9. shöwtek
10. Lennart
11. mange
12.fältaarN
13.Serben
14.Holmqvist
15.N.Lovet
16. Filip - förmodligen utan moppe
17.Viva och 3-5 polare
18.
19.
20.
1. Arrangörer & Funktionärer
2. Filmtittaren med Lilja
3. Svaniis
4. Melon
5. TEAM IMD med 1 eller 2 hojar
6. Crippa med kompisar
7. p3mp
8. isaxon
9. shöwtek
10. Lennart
11. mange
12. fältaarN
13. Serben
14. Holmqvist
15. N.Lovet
16. Filip - förmodligen utan moppe
17. Viva och 3-5 polare
18. Kenttä - Kanske några fler
19.
20.
21.
22.
23.
24.
Kul med en träff igen :) hoppas att jag har min raket då :wub:
kommer lätt! :P ska bara snacka lite med kompisar osv, skriver in mig i listan senare... :)
Jag kommer som vanligt :) får se hur det blir med cruiset från ekerö men de ordnar sig ;)
1. Arrangörer & Funktionärer
2. Filmtittaren med Lilja
3. Svaniis
4. Melon
5. TEAM IMD med 1 eller 2 hojar
6. Crippa med kompisar
7. p3mp
8. isaxon
9. shöwtek
10. Lennart
11. mange
12. fältaarN
13. Serben
14. Holmqvist
15. N.Lovet
16. Filip - förmodligen utan moppe
17. Viva och 3-5 polare
18. Kenttä - Kanske några fler
19. danomino
20.
21.
22.
23.
24.
Vad hände med ekerö folket den 17/7