ja det verkar som det kommer bli meet trots allt har kollat runt lite och många är sugna på att komma från alla håll till örebro:D nästa vecka på lördag då är det allvar var beredd på en åktur då genom stan sen då:D
Utskriftsvy
ja det verkar som det kommer bli meet trots allt har kollat runt lite och många är sugna på att komma från alla håll till örebro:D nästa vecka på lördag då är det allvar var beredd på en åktur då genom stan sen då:D
Jag kommer + ca 12 kompisar :)
Aja, får väll se vart dagen tar vägen, har iaf planer för bränna ner mitt bakdäck lite på meetet, så förhoppningsvis blir det REJÄL däck uppvärmning från min sida :boxing: ,
då blir nog alla nyblivna moppepojkar alldeles tillsig :rolling:
Vill sätta på det helt nya SM däcket som ligger o väntar :wub:
Har dock fortfarande inte bytt tändstift o satt i ny kopplingsvajer, men det är ju inte direkt komplicerade grejer eller tar speciellt lång tid så :lol:
Har inte hunnit fixa moppen än ... :(
Men den kanske börjar leva imorn :)
Grabbar... Dåliga "news" värkar som det ska regna på lördagen.. :ohno: Jag kan garanterat INTE komma om det regnar då jag varken har lust att åka i regn eller att moppen går bra... om den ens rör sig i regn... Om det inte har börjat regnat förns runt klockan halv 2 så kommer jag nog... Om det regnar får alla som vill komma på söndagen
http://img255.imageshack.us/img255/9356/vderlawl.png
Vi borde la klara oss :moped:
+ jag hinner helt ärligt inte byta kopplingsvajer tror jag, ska bort idag men jag kommer dit ändå och puttrar runt på 1an/2an :gloria: Får väll se om jag får med mig kameran och kan ta lite bra bilder eller om någon annan har en men helst vill åka runt o stunta eller racea :cool:
fy fan vad bra det ska tydligen hålla i sig så vi kan ha en bra dag i alla fall så vi kan få ett meet i alla fall:D
Tycker vädret ser rätt bra ut :D