Ursprungligen postat av
Greger den Hale
Har DU tänkt på att det inte framgår varför polisen jagade efter moppefuckot? Han kan ha haft en god anledning till det. Och sedan är det rent ut sagt idiotiskt att sticka från polisen, man riskerar sitt eget och andras liv bara, för vad? Böter för olovlig körning.
Men polisen har prioriterat om ganska mycket dem senaste åren, när jag var 15 så var dem jävligt uppmärksamma på alla moppar. Häromdan blev jag stoppad efter att ha kört i 90 på 70 väg. Fick varning för att jag inte hade fram blinkers och backspegel. Kör man med vett i skallen, håller avstånd till fordonet framför och är allmänt uppmärksam så bryr dem sig knappt.