kul, äldst i gänget (förutom räven Michel).
En av de två -90orna
Utskriftsvy
kul, äldst i gänget (förutom räven Michel).
En av de två -90orna
94a :)
1995 här :)
1998 :d
Klickade fel jag är 1995 ;d
ganska dåligt att det är så lite 95: or med tanke på att det är "deras tur" i år, jävla AM kort
93' ofc.
Känns som mopeder håller på att dö ut.:whops:
94:a, lustigt att det är så få 95:or som sagt. Men å andra sidan lär ju inte sökträffarna vara så höga på det här forumet.
mopeder håller på o dö ut ja, när jag var 15-16 var det bara mopeder hela tiden, nu för tiden skiter folk i att skaffa över huvudtaget...
Jag förstår mig inte på dom, moppekortet är enligt mig värt 5k
Där ja bor tar moppe fuckona kortet för 30moppe och köper en eu moppe och drar av plåten :huhu:
ska man trimma så åker man nästan på mer skit om man blir tagen med AM kort än utan
Ja, för alla nyblivna 15åringar är det värt 5000kr för AM-kortet. När jag närmade mig 15 så tyckte jag att AM-kortet var värt varenda krona.
Men nu i efterhand om jag ska vara ärlig så ångrar jag lite att jag tog AM-kortet istället för t.ex klass 2 kortet.
OnT: 1995, då de bästa är födda. :huhu:
En sak varför det var mera moppar förut var ju för man inte behövde ta körkort för am 2 ( 30 moped) och för att det är mycket mycket svårare/dyrare att ta kort
1990. Mekat moppe i 5 år, 50år till ska det bli! :cool:
Exakt vi 94or som klara oss undan. :thumbsup:
Året då parfymen blev årets julklapp..
Lasermannen åtalas för mord.
Brynäs vinner sm-guld.
Gudrun schyman blir partiledare för Vänsterpartiet..
1993!!!
1994 om ni inte visste.:cool: Fick mitt förarbevis för 1300 kr och nu har jag även am-kortet.:wub: Jag kör fortfarande moppe men tyvärr inte i samma utsträkning som jag gjorde förra året.:sad1: Nu är det dock snart dax för a-traktor då jag inte pallar med den kollektivtrafiken vi har där jag bor. Men om ekonomin tillåter blir det ev två nya projekt- Derbin och Mt5an inom en snar framtid:wub: