Hoppas du får böter :)
Utskriftsvy
va så mycket snö att jag åkte fast med bilen.. 4 hjuls driven :ninja:
att man sladdar med en bil då får man böter för vårdslös körning
Tror alla unga med bakhjuldrift ligger på brehäng mer eller mindre.
Nu när de är massa snö ute:huhu:
Eller hur! Man hänger inte på mnf om man är emot folk som sladdar lite när det är snö.
Ahhh SNö! Sjukt kul, synd bara att fyrhjulingen inte står hemma i garaget :/ Hoppas snön håller sig så att man hinner köra lite hoj bara. :D
Vi hde tydligen 3:e mest snö i sverige här.. 49cm!
Buss imorgon istället för tåg! Hälsodag imorgon, om vi har tur missar vi transisarnas föreläsning och kommer lagom till Anonyma Alkoholister. Sedan sluta halv 12.
= Pwnage
Fiddyn i snön :) sen vart det is under mindre kul.
Vintern är grymmt kul så länge de e snö och inte bara regn o skit som de varit ibland:P
4-hjuling nu, finns ju inge goare;)
Nu äre bara gå o vänta på skaplig is på sjön också så får man skruva på isdäcken på isbilen o ut o köra lite:)
har typ 1cm is och sedan 2cm snö, går brett vill ja lova dig :D
ni som inte gillar att man sladdar kan ju gå med trafikpolisens forum eller något...
Dikeskörning igår, jävla isgata :( Men fan så kul det är!
Jag och en kompis lekte lite igår kväll med varsina apa-traktorerna(skiter i vad ni tycker om såna), iallafall åker vi upp på en liten 2-filig asfaltsväg utan trafik. Han åker framför mig så ser jag att han nästan kör ner i diket men han lyckas ratta upp, i den sekunden tänkte jag"fan om han kör av nu.." 1sekund senare, sitter man mitt i ett dike fyllt med gosig snö.:wub:
Men fan så kul det är med snö! Förutom tjuriga gubbar som stannar en och öppnar dörrn och SKRIKER att jag ska ge fan i att åka runt och leka, att jag istället ska åka och hjälpa pappa med saker hemma.:whops: Hänt en gång:huhu:
bob efter är ju alltid kul också.
Har full snöstorm där ja bor så ja o kompisen ska ut o röja lite med mopparna;)
75 cm på det djupaste stället här..
Jävla vänersnö!
Polaren och jag ska dra ut någon gång med hans amazon ;)
ska bli kul. win
Ja, själv är jag inte mycket för att spendera mina fredagskvällar genom att sätta på renar, samtidigt som man halsar ur femlitersdunken från berras vedskjul.
menne.. Kör hårt :)
Soft, du är 12, och han är.. 18+?
Watch it out there, boy.