en jävla massa pengar så man har råd med vad fan man vill hade inte suttit fel (A) :wub:
Utskriftsvy
en jävla massa pengar så man har råd med vad fan man vill hade inte suttit fel (A) :wub:
Jag har varit snel tomten. :wub:
Vad jag kommer på nu till moppen.
* 70cc
* 17,5 mm fögge
Sen en ratt med kopling och växel till datorn skulle vara schysst. :)
Ni önskar er allesammans en massa mopedsaker. Det förvånar mig inte ett dugg, detta är ju ett mopedforum!
Men pengar kan vara problem. Vad jag förstått av lagen får man inte tillverka pengar? Att stora jag, jultomten, sitter inne i finkan skulle inte vara bra. Hur ska ni då få edra juklappar till jul?
Ska ut till mina tomtenissar nu och be dem bygga lite mopedprylar till er. Sen blir det ett stort fat med julegröt!
God Jul Önskar själva Jultomten!
Men hej tomten :)
Jag önskar mig:
nån värsting cylle till ilo:n :huhu:
En pipa från VRM
och en G27 ratt :)
Jag önskar mig NHL Slapshot, vad jag kan komma på nu. :) Kan jag få det, tomten?
Du kommer till mig som förra året?, eller? den 24:e du vet;)
Självklart lilla Dennis! Jag kommer besöka alla snälla barn! Och lägga julklappar under deras julgranar.
en hajper senda, stunt beta rr och en stunt slider tomten :wub: Amen !
Edit: hajper sendan ska vara portat av Emil123 och en aerox med malossi 77cc big bore vore inte helt fel, ska självklart vara portad av Emil123 den också :gloria:
Fungerar det inte med en Jultomte-portad cylinder? Jag är minst lika bra som Emil!
jag önskar mig ett nvidia geforce gtx 460 1gb OC grafikkort, pengar och en doppler vev till min drac.
god (h)jul tomten:D
Everyone is kind,
on the inside.
But on on the outside, they're afraid to look kind, what a shame, just to get fame.
So be yourself, do things right and not wrong, aight? ;)
kan jag få en BMW 318Is? tycker jag har varit snäll:gloria:
En Volvo 740a-traktor skulle inte sitta fel tomten. Eller varför inte en chippad Volvo 850 med t-5 motorn?:)
Gigabyte HD6850 1GB, CoC#1 och 1,5, Vassle, Brutal FX och Sennheiser in-ear lurar. Typ det jag önskar mig.
En rakapparat som är vattentät, en 32" TV samt en audi RS6. :wub:
Kom på en sak till! En Dödmu5 platta!
Vi har en bedragare runt oss! :shy: