japp men ni var 17st modds va? dom enda jag ser är inne är emil123,du, abk och michel(ibland)
Utskriftsvy
jag visste inte ens att vi hade 17 mods, trodde typ vi hade 6-7 max! och om man går efter posten som jag sät mods så kanske 3 typ
Vart jag har tagit vägen?
Jag håller på att starta upp ett företag ihop med några andra och den senaste tiden har jag knappt hunnit ägna mig åt några fritidssysslor. Det som har skett är att jag startat upp en butik som håller på med reservdelsförsäljning för bil och det kräver betydligt mer tid än man kan tro.
Jag som innan var väldigt aktiv på nätet på flertalet forum har fått banta ner det och gör knappt mer än att logga in på Facebook då och då från mobilen. Dels beror det på att då när jag väl är ledig så måste jag prioritera viktigare saker än forumet, dels så tar forumet enormt mycket energi vilket gör att man drar sig från att logga in just för att det är ett evighetsjobb som aldrig tar slut.
Det betyder inte att jag automatiskt försvinner härifrån då det förhoppningsvis lugnar sig på jobbet tills våren kommer, samt att man förmodligen får lite motivation och driv tillbaka att fortsätta här.