Vad tycker ni man ska köpa, Mw2 eller Balck Ops?? har tröttnat lite halvdant på CoD 4 nu... även fast det är ett jävligt bra spel :P (xbox 360)
Utskriftsvy
Vad tycker ni man ska köpa, Mw2 eller Balck Ops?? har tröttnat lite halvdant på CoD 4 nu... även fast det är ett jävligt bra spel :P (xbox 360)
Dags att ta upp karriären igen.
tjena har ett problem här
nu är det så att jag har fått för mig att spela lite MW2 på xbox, har köpt nytt Live och så på xboxet, det var kanske ett halvår sen jag spelade MW2 sist och då funkade allt fint. Men nu när jag ska in på matchmaking hittar jag inga servrar? det står bara "finding good matches 0/50" hela tiden sen börjar den om och söka efter nya men hittar inga, har haft den på i säkert en kvart men har bara hänt samma sak om och om igen! vet inte om det är nå fel på internet för det går att logga in på xbox live och jag har testat kört halo reach live och det funkar fint, hjälp mig vad kan vara felet?
Någon som vill spela med skype?
Ready for Black Ops!
http://i55.tinypic.com/eapbgw.jpg
Haha, så ska taggningen för black ops se ut ;)
Själv så lirar man mest MW2 på xbox för tillfället, fast de är ett skitspel, men kan bara inte sluta spela, det är samtidigt kul ibland. Men min favorit är nog CoD4! Klart de bästa spelet, M40A3:n gjorde spelet! Hört rykten om att M40 kmr till black ops? Stämmer de? :) Annars är ju WaW ett helt okej spel, pga bolt action riflesarna och Zombie mode <3
Tagga Black Ops :D:D:D:D:D:D
Alltså jag fattar ingenting , jag har patchat , bra dator (phenom x4 3ghz, bra graffe o ram etc)... endå går spelet skit laggigt för mig. FPS drops så inåt helvete så jag kan inte ens möta ngn 1v1 utan att förlora p.g.a lagg. Spelet är helt o hållet crap för mig atm. Någon annan som har det? Många säger att det går rent för dom efter patchen men inte ett jävla tecken på förbättring för mig.