jettyn med musik :wub:
Utskriftsvy
sendan e snabbare :D
Nya tillskott i Crew!
1. MikkoHein "Crew"/ [Skoter]
2. Drenner "Crew"/[über]
3. ReX. "Crew"/[Cross/SM]
4. E.Hansson / [Race]
5. Yamaha_rr / [Stunt]
6. HEDIN / [Cross/SM]
7. DT-Davve / [Cross/SM]
8. STR8 / [Stunt]
9.atttii + team / [Stunt]
jag kommer om allt blir fixat med sf2:Dhehe
Jag reserverar plats för bil + släpp ehehhe xD
mela har saab 9-3 2.0 t med extra baslåda :D
1. MikkoHein "Crew"/ [Skoter]
2. Drenner "Crew"/[über]
3. ReX. "Crew"/[Cross/SM]
4. E.Hansson / [Race]
5. Yamaha_rr / [Stunt]
6. HEDIN / [Cross/SM]
7. DT-Davve / [Cross/SM]
8. STR8 / [Stunt]
9.atttii + team / [Stunt]
10. SimonFrenk / cross/sm / scooter
11. MelaFrenk / Cross/sm / Bil
1. MikkoHein "Crew"/ [Skoter]
2. Drenner "Crew"/[über]
3. ReX. "Crew"/[Cross/SM]
4. Elliot "Crew"/[Stunt]
5. Malander "Crew"/[Race]
6. E.Hansson / [Race]
7. Yamaha_rr / [Stunt]
8. HEDIN / [Cross/SM]
9. DT-Davve / [Cross/SM]
10. STR8 / [Stunt]
11. atttii + team / [Stunt]
12. SimonFrenk / [Cross/SM - Skoter]
13. MelaFrenk / [Cross/SM]
Mvh MikkoHein
jaa man får väl se om man kmr ner till nova:) de blir isåfall första träffen för min del:P jag lär ju ta med mej lite polare från kristianstad!;) men hur många moppar som kmr me e en annan femma xD
När blir datum bestämt?:)
1. MikkoHein "Crew"/ [Skoter]
2. Drenner "Crew"/[über]
3. ReX. "Crew"/[Cross/SM]
4. Elliot "Crew"/[Stunt]
5. Malander "Crew"/[Race]
6. E.Hansson / [Race]
7. Yamaha_rr / [Stunt]
8. HEDIN / [Cross/SM]
9. DT-Davve / [Cross/SM]
10. STR8 / [Stunt]
11. atttii + team / [Stunt]
12. SimonFrenk / [Cross/SM - Skoter]
13. MelaFrenk / [Cross/SM]
14. pAd105 / yz80 dapp [veteran]
Datum bestäms inom kort framtid! Vi hade runt 40+ mopeder och fler människor förra meetet och nu satsar vi på ännu fler! ingen aning hur många som kommer men ta med dina polare så blir vi alltid fler! som sagt satsar vi på högre folktal men slänga allt fr 40-100? typ 60% av dem som kom sist hade inte MNF konto men kom med polare!
Ska du verkligen köra ändå från jönköping? säker på att de inte e felpost?
1. MikkoHein "Crew"/ [Skoter]
2. Drenner "Crew"/[über]
3. ReX. "Crew"/[Cross/SM]
4. Elliot "Crew"/[Stunt]
5. Malander "Crew"/[Race]
6. E.Hansson / [Race]
7. Yamaha_rr / [Stunt]
8. HEDIN / [Cross/SM]
9. DT-Davve + kompisar / [Cross/SM] + [Skoter]
10. STR8 / [Stunt]
11. atttii + team / [Stunt]
12. SimonFrenk / [Cross/SM - Skoter]
13. MelaFrenk / [Cross/SM]
14. pAd105 / yz80 dapp [veteran]
Kompisarna på ^^
Klingen och junior sätter sig upp på race drar nog med några till
1. MikkoHein "Crew"/ [Skoter]
2. Drenner "Crew"/[über]
3. ReX. "Crew"/[Cross/SM]
4. Elliot "Crew"/[Stunt]
5. Malander "Crew"/[Race]
6. E.Hansson / [Race] + kompisar
7. Yamaha_rr / [Stunt]
8. HEDIN / [Cross/SM]
9. DT-Davve + kompisar / [Cross/SM] + [Skoter] + kompisar
10. STR8 / [Stunt] + kompisar
11. atttii + team / [Stunt] + kompisar
12. SimonFrenk / [Cross/SM - Skoter]
13. MelaFrenk / [Cross/SM]
14. pAd105 / yz80 dapp [veteran]
15. klingen / [Race] + kompisar
16. Junior / [Race] + kompisar
faan fler får anmäla sig :(
brabra :D:D kommer bli fett fast kommer nog bli ägd i race haha har kollat på en del och det är inte dåliga grejor haha :P
Datum satt!!!
1. MikkoHein "Crew"/ [Skoter]
2. Drenner "Crew"/[über]
3. ReX. "Crew"/[Cross/SM]
4. Elliot "Crew"/[Stunt]
5. Malander "Crew"/[Race]
6. E.Hansson / [Race] + kompisar
7. Yamaha_rr / [Stunt]
8. HEDIN / [Cross/SM]
9. DT-Davve + kompisar / [Cross/SM] + [Skoter] + kompisar
10. STR8 / [Stunt] + kompisar
11. atttii + team / [Stunt] + kompisar
12. SimonFrenk / [Cross/SM - Skoter]
13. MelaFrenk / [Cross/SM]
14. pAd105 / yz80 dapp [veteran]
15. klingen / [Race] + kompisar
16. Junior / [Race] + kompisar
17. Ferentus727 / [Skoter] + kompisar