Dom kommer inte kontakta polisen, så jag tror det är lugnt på den fronten.
Ta det lugnt bara, rama in tanden och sätt upp den på väggen och var glad. :)
Utskriftsvy
Dom kommer inte kontakta polisen, så jag tror det är lugnt på den fronten.
Ta det lugnt bara, rama in tanden och sätt upp den på väggen och var glad. :)
Hur gammal är du? Imo var det väldigt dumstridigt gjort att springa efter pga en plånbok, speciellt när en av dem var beväpnade med kniv. Du hade tur som inte blev allvarligt skadad.
Men samtidigt, finns en risk att dom tar reda på vem du är. Så du bör kolla runt lite extra noga när du är ute ifall dom kommer i flock..
spara tanden säger ja ba.
hah fan va göööödt :D äntligen får du användning av det du fixat på gymmet?!! fan va nice säger ja bara :)
hade jag varit du hade jag skitit i polisen men kanske kolla med skolsköterskan eller något så att revbenen klarat sig
Just därför jag inte gillar såna där mörkhyade!
Men se till att tvätta såret riktigt så du inte få ngn ***** sjukdom
Jag tycker inte du ska göra någon anmälan. Men att gå till läkaren rekommenderar jag. Har aldrig slagit nån i hela mitt liv tror jag inte med har däremot åkt på spö en gång av 5 killar på en Epa traktor träff. Gjorde aldrig någon anmälan då jag tycker det är jobbigt att prata med polis och andra myndigheter..
Akta så dom inte letar upp dig och väntar utanför ditt hus! vet aldrig vad såna kan göra...:(
rekommendera dig till att gå till läkare eller skolsköterskan helst.
Tycker det luktar troll på flera mils avstånd men om du nu talar sanning så bra agerat. Tycker det känns onödigt att ge sig på någon unge med kniv när det räcker att han sticker dig i magen för att du ska få problem livet ut, men det verkade ju som att det gick bra.
Känns som att tråden mer eller mindre börjar spåra ur också.
Jag tycker du ska ta en koll hos doktorn och snacka med dina föräldrar, med anmäl INTE ! ( förens du snackat med någon mer insatt i det juridiska)
Men jag tror att efter som dem har vänt sig om så räknas det inte som nödvärn längre, alltså överfaller du dem,, men jag är ju ingen jurist :P
Hur gammal är du? straffmyndig?
Men jag tycket ändå du gjorde rätt , det våldet du använde är mänskligt när dem använde kniv, sparka dig I RYGGEN och var 2.
Men tyvärr är lagen konstig , och tänk på att dem är två och kan ljuga ihop en helt annan saga.
Tanden är ett mästerverk, kan du få en bättre bild med bättre utlösning så att man vet att du inte är troll.
Btw hur såg kniven ut? såg den dyr ut eller var den vågig?
vill få lite bättre uppfattning när det gäller sådana rånare
Och vart bor du egentligen? haha du har skrivit ca 3 inlägg om att du har bråkat med *****s,
En gång vart det ju på idrotten om jag kommer ihåg rätt. Du spöade en *****, för att han knuffade dig på själva träningen sen blev du dödshotad?
hahah, Fortsätt så pimme :D
Detta är en anledning till att aldrig gå ensam utan vapen på stan.
Svaniis har talat... :)
Jag tror att bara vapnet i sig ger grym respekt. Tänk dig själv att det kommer två snubbar med kniv och försöker råna dig. Om du då drar fram värsta S&W revolvern tror jag inte att dom skulle vara lika kaxiga längre... Man behöver ju inte direkt använda vapnet. :P
Haha, vad gör du då om dom konfronterar dig? :P Fast det kanske dom inte gör då... :D
Ljudet av en teleskopbatong skrämmer många.
Ljudet av en hane som spänns på en revolver oxå :P
Haha, för det första... Bild kan jag kanske ordna med en polares digitalkamera.
Kniven fick jag inte så bra blick på men det var typ en vanlig morakniv med svart handtag
Detta inträffade i malmö vid min skola.
Och snälla, visa mig ett inlägg där jag har skrivit att jag bråkat med negrar så kan jag ta ställning till det då. För det har jag inte gjort.
Tro vad du vill, jag har lagt fram de bevis som jag kan, inte mycket mer jag kan göra. Tro vad du vill.