Nejnej! Polaren hade en Tms motard, Dom dallrar nått så innåt helvete haha känns som allt ska skaka sönder! O ramsne blev den efter drygt 4-50 bruksmil
Utskriftsvy
Nejnej! Polaren hade en Tms motard, Dom dallrar nått så innåt helvete haha känns som allt ska skaka sönder! O ramsne blev den efter drygt 4-50 bruksmil
Bara en fråga: Är det inte am6 motor på dom eller är det bara en kopia utav den?