.....
Android for the win
Utskriftsvy
.....
Android for the win
oh shit ... nu går det utför igen..
Asså för fan nu tycker jag seriöst folk får skärpa sig. Alla som klankar ner på alla o massor av onödigt spydiga svar o dumma trådar. Enda sedan jag regga mig på MNF så hade jag hört om så bra gemenskap o bra killar på förra forumet.
Vart fan har detta tagit vägen egentligen?? Klart att man får tyckta till och säga sin åsikt i ämnet osv osv.
Skall inte detta vara ett forum som alla trivs på och delar ett gemensamt intresse och skall inte MNF representera ett forum med bra gemenskap och människor som man kan snacka med och dela sina intressen?
Nu kommer säkert likt förbannat någon lustigkurre komma och kalla mig ''moralkärring'' , gör det om ni vill men jag ville bara få fram min åsikt.
//Mvh.
p-piller is the shit :)
Lås?
Eftersom den här tråden håller på att spela ur så vet jag inte vad som händer haha,
Men min första gång hade jag sex i 2 timmar utan att komma, Hade "onanerat" en halvtimma innan. Men den va inte alls svår att få upp ändå! :)
Pang och bom, vissa klarar tydligen inte av att hålla en vettig diskussion. Synd för dem.