Utskriftsvy
Okej nice :)
Citat: Ursprungligen postat av Zer0x Jag är på om nån mer åker moppe dit :P De kommer det vara Citat: Ursprungligen postat av ajonson Ja kommer antagligen om de går ;) ska se om ja får med mig Ktm_danielsson också Få med fler:) ! Citat: Ursprungligen postat av Zer0x Okej nice :)
Jag åker från kristinehamn om ngn vill ta sällskap äre bara att hänga på! (:
När är det? Är jag hemma så är jag på! :)