FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFAANNNNNNNNNNNNN vad äckligt det såg ut att vara , stannar helt klart här!
Utskriftsvy
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFAANNNNNNNNNNNNN vad äckligt det såg ut att vara , stannar helt klart här!
Känns helt jävla kladdigt hela forumet... Kolla bara i trådarna, helt fucked up.
jag gav det faktist en chans och trodde att de skulle bli bra.. men seriöst vafan är de där för jävla layout? kladdigare får man leta efter.....
Vilken jävla sida asså. Spammode såfort det går att logga in.
Ska avsluta mitt konto där snarast möjligt.
Edit: Om vi inte spammar det först, då lär ju kontona försvinna ändå (Y) : D
Trodde att det skulle bli någorlunda bra men helvete,stannar här!
Så, gick in för att kopiera Maxi projektet iaf!
Kommer inte besöka den sidan nå mer :)
Säger, usch, fy, blä på den hemsidan. Ser ut att vara anpassad till 800x600 skärmar.. svinigt smalt på 1680x1050.
Håller med, vad i helvete.
http://i49.tinypic.com/351a3k9.png
Hahahaha snacka om att ha förstört en stor hemsida:P.
Det ser ju förjävligt ut. Men jag ska nog ge det en chans trots allt.
Förfan värre än det här forumet ju.
Ska ta bort minna trådar så fort de går! sen spamma ner skiten.......
haha ! Jag tog inte ställning alls till garagego. Men hur fan det ser ut ! Är det ett skämt eller tänker han ha hemsidan så ? :s
Man förstår ju inte hur han tänker..
Först köper han MNF och är väldigt inaktiv sen bryr han sig inte ett skit om vad medlemmarna tycker och tänker.
Sen har ju dom flesta aktiva medlemmarna dragit från MNF och jag tror inte dom kommer gå över till GarageGo när det öppnar.
Yikes!!
Slapptasken är uppenbart sjuk i huvudet.
Hehe då kan vi göra som vi gjorde mot stallet och tsr för ett tag sen:mohaha:
DOS attack :boxing:
HAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHH!!!!!!!!!!! tur jag bytte forum hahahahah
DDOS heter det, DOS är något helt annat...
VAr inne och kollade nyss, fattade inget! rörigt tycker jag det verkade. men måste väl vänja sig, vilket jag visserligen inte tänker göra :P
UPPMANAR ALLA!
Gå in i CMD (Kör / cmd)
Skriv "ping www.garagego.se -t -l 24900"
:Naughty: