Det skönaste är väl startmenyn med äns "favoriter", som för övrigt google chrome gjorde en ripoff på :P
Utskriftsvy
Chrome är mysigt, man behöver ej Greasemonkey för att köra userscripts ;)
Bytte nyligen till Chrome efter ~5 år av Firefox
Ingen som vill lägga till något? :)
Google Chrome alla dagar i veckan.
Hur skön webbläsare som helst! Snabbt, smart, stabilt och stilrent, vad mer kan man begära? :)
Google Chrome.. asså när du väl provat väljer du aldrig bort det! :)
Snabbt, skitsmidigt, snyggt, cleant.. skitbra!
Det enda jag stör mig på nu är att dem ändrade nått med textmarkeringen med hjälp av muspekaren, så det blir lätt att jag flyttar ett stycke av texten när man istället vill markera hela.. lite jobbigt. Men allt annat är kanon, inbyggd pdf läsare nu med!
Mitt Firefox har blivit konstigt nu, så fort jag bara släpper musen eller inte rör nått (1-2min) så fryser Firefox, väldigt jobbigt om man läser en lång text eller kollar Youtube klipp etc..
nya IE9 är faktiskt helt okej
Just nu är Mozilla Firefox Beta bäst, sen när nya Google Chrome släpps spöar den skiten ur alla. Opera ligger under Firefox, sen under Opera kommer Safari. Tycker synd om dom som kör utdaterade IE
Jobbar med webbutveckling i skolan så.
Tack och hej!
Firefox 4!
Safari för Mac <3 ;D
Hallå krappar å flickor!
Tänkte höra ifall de finns någon möjlighet att göra så Google chrome inte sparar själva torrentfilerna? Sökt runt lite på webben men hittar inget vettigt.
Krappar!
Någon mer än jag som har strul med chrome?
Flikarna hänger sig! Inte själva browsern utan bara länkarna, speciellt facebook. Så om tex fliken med facebook hänger sig räcker de med att stänga ner den å öppna en ny. Å kan även shifta mellan dom andra flikarna som jag har uppe när en flik hängt sig.
Någon som har en lösning?
:wub: