Köp en Honda MT5. Borra cylindern till 56mm och pressa i ett Kawasaki KX80 foder. Sen har du ju en moppe som går lite :wub:
Utskriftsvy
Köp en Honda MT5. Borra cylindern till 56mm och pressa i ett Kawasaki KX80 foder. Sen har du ju en moppe som går lite :wub:
crosscart!
har ett ganska roligt bygge, det är en hemmabyggd "crosscart", inge fjädring fram och bak, sitter nån runt 150/200cc motor i den med slirkoppling, dock dålig koppling.
ramen är seriöst svetsad, den är jävligt ful men man kan göra den grym, och göra något kul av den ;) kanske kan fixa bild snart vid intresse:D
Ja crosscart vore nåt! :D