Desto fler som syns desto mera som bryr sig
Utskriftsvy
Du är på ett moppe forum för helvete och inget jävla PETA forum. Jävla larv, ska jag börja tjuta nu när jag ser detta eller? Och joina några idioter som släpper ut minkar och skit? Suck.:doh:
Åh herregud, det där hade jag inte väntat mig. Att dem kan överleva efter att ha blivit flådda, fyfan inte okej..
Däremot, vafan ska en jävla lista på facebook göra för skillnad egentligen?
Okej, och VARFÖR lägger du upp den här sjuka videon här?
Kul att just den här länken åter igen kommer på tal. Var väl minst ett X antal år sen man såg den sist och alla var minst lika upprörda då, skillnaden är att
folk nu valt att skapa en Facebook grupp? Kul att folk visar engagemang, men tror dom verkligen att dom gör någon skillnad? Just nu borde man vara
mer oroad över kärnkraftverk(ena) i Japan än om tvättbjörnar som flåtts levande i flera århundraden.
Men för att visa mitt missnöje jämtemot dom i filmen, bedrövligt.
Det är hemskt med djurplågeri, ingen tvekan om det. Men ifall man verkligen bryr sig, då är det helt enkelt så att man får börja kämpa för en vändning. Stora saker tar tid.
Det ger nog dock inte mycket, läs ingenting, att göra grupper och försöka påverka verkligheten på/genom facebook.
Edit.
Detta är också hemskt, och enligt mig högre rankat. http://www.youtube.com/watch?v=3IlpCnWgzeU
För er som inte "tål" hiphop/rap, kolla under informationen så finns texten där.
Stänger igen här, mycket etnisk diskriminering och länken är DIREKT opassande för detta forum...
Eventuella frågor tas via PM.