Förstår vad du menar men som de säger: "you can't catch them all". Njuter faktiskt hellre av tillvaron framför datorn denna lördag och återhämtar festsuget tills nästa vecka eller när det nu blir. :)
HAHA, fy fan vad jag garvade :wub:
Tråd utan syfte, hejdå.