okej? kan du dela med dig av det roliga:)
Utskriftsvy
hahaha, det var väldigt roliga konspirationsteorier, och skåningen är ju lika skullfucked som vanligt :)
Hela dagen har jag trott att tråden handlat om en hatt, jag är flummig..
Vill gärna veta vad det stod på pmet som vongyllis fick från skåningen till vongyllis på tsr angående att hon va 30+ och bl.a. Bl.a. Bl.a., kolla på tsr brodalen meet så ser ni :)
hahahaha älska dino: håll dig inomhus
http://www.twostrokerider.se/forum/v...ic.php?t=24843
Varför tror dom att vi ska spamma dom igen? Och att skåningen kom upp med att de va någon av oss som hackde var ju inte precis förvånade:)
Kan säga att dom flesta på TSR är lite mognare och förstår att detta "hat" är så förbannat töntigt..
Måste kännas skönt för er som blivit av med henne....
Skit tråkigt när en gammel sur kärring försöker smuts kasta TSR.
Kan kort & gott säga att det är väldigt få som hatar mnf.
haha jag hatar iaf inte TSR. bara muppar som gör det.
MEN om vi inte fixar så vi sållar ut alla fuckon som ansöker så kommer MNF bli som tsr.
btw om skåningen, hon är en klass försig och är nog lite paranoid då hon tänker på oss som något ont som bara kommer med besvär.
men det är ju TSRs medlemmar som kommer hit och skapar skittrådar.
om PoWeRkInG läser detta. ta bort dina projekt och stick till TSR om vårat är så kasst. skandal!
du är en ful kärring på 30 + och sitter på internet och leker bråk ?..
samma på mnf när du va aktiv där om jag inte minns fel.
sen att man är 30 + och sitter på tsr och inte har nått annat för sig så antyder det till att man inte har alla hästar hemma.
haha vongyllis rock !!! :wub:
Jag hatar inte TSR, men det är fortfarande MNF som är bättre, seriösare osv :D och som någon sagt tidigare så måste vi "kämpa" för att inte mnf ska bli som tsr :)
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=25171
hahaha....:D
"1: TSR upplevs som en storebror man är rädd för."
Sen när blev TSR en storebror? MNF har startas om en gång, och vi har kommit om TSR sen länge.
MNF var först, och kommer därav alltid vara "fadergestalten" till TSR och moppeforum.net
alla är vi speciella, men hon tar mig fan priset!
asså hahahah åååh vad jag älskar att läsa alla fucko-trådar på TSR :D
Samma här, dom är nästan i klass med moppeforum.net på fucka till det. Det hela liknar 125-delen på sporthoj där ett antal brunstiga killar sitter och leker herren på täppen helt utan kunskap, den som har störst käft och flest poster vinner.
Skåningen är bara så underbar, hon har blivit bannad ett flertal gånger och hon kommer tillbaks direkt med samma stil, trots permbannen på förra forumet så kommer hon tillbaks och kämpar på in i det sista till Michél satte spiken i kistan för gott för ett halvår sedan. Någon dragningskraft hade hon allt till MNF, vilket hon förnekar helt.
Det hela handlar om någon enstaka person, men såklart att de måste lägga skulden på hela vårat forum, tragiskt.
äh . onödigt att gå in på..
jag hatar inte "deras" forum... men anser att MNF har mer kunskap.
men kan säga att det blev 9 PM från henne.. och han vart ganska sur haha :D.
hon länka te.x denna tråden .. enda jag skickar
" http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-TSR-hat/page2
Helvete vad jag fick ett gapskratt, det måste inte ha mycket o snacka om....
så var man känd igen då?
gissar att de är något stenålder.
jag har gått vidare i livet, haha.
men tydligen kändis igen, och det tänker jag förvalta."