Plågsamt :( men tog mig 30 minuter efter jag kom hem att hitta en köpare till trimmet! :D
Utskriftsvy
Satte på ett nytt flottörhus så nu funkar moppen, Fick adrenalin kick när jag körde första gången med ett högvarvit rör :) Metrakit sp
Suttit och tyckt synd om mig själv samt gjort moppen nästan klar att köra ,.
Sövit och lirat på skinflöjten!
hade varit härligt att få adrenalin kickar av bara effektrör, hade varit 1**** rikare nu i så fall :wub:
vg+ på ellära prov om magnetism, batterier, asynkronmotorer och två andra kapitel som jag redan har glömt vad den ens var för något, skrev provet för 5 dagar sen :P
jobbade efter plugget sen hem och mötes av "jag må han leva" och 1500:- från morsan och farsan
men vem fan bryr sig egentligen om det jag just skrev?:sly:
åkt typ 5mil på moppe ;D
Gick upp 5, åkte halv 6 typ med farsan och jobba (praktik) Kom hem runt 5 efter att ha åkt 40 mil sammanlagt samt ha slagit min farsas och mitt fartrekord med hans tjänstebil :wub: .. Sen käka chilla lite och sen ner och tvätta insida/utsida på v40in, polera hela skiten samt motortvätt :) Kollar just nu på bigbrother! Skapligt mör nu och imorgon ringer klockan 05:15 -.-
Vakande 9,14 så man pallade inte dra till skolan. sen kommer några polare och så spela vi lite. dra ut köper "dricka".
Kollat även på ett par filmer.
Sen fick morsan reda på att jag hade svin hög frånvaro. Så nu ska jag nog avsluta helt el linje(om jag får för skolan) och så börja jag fordon efter sommarlovet. Kommer bli härligt med svin långt sommarlov:wub:
jo,Studiebidraget får jag. Har 23% giltig frånvaro låtsat vara "sjuk"] 17% ogiltig. :wub:
Ska till skolan imorn och ska snacka med lärare och sånt skit om att få vara hemma till efter sommarlovet.(då får jag inget studiebidrag) Då det känns inte som någon mening att vara där och bara sitta på ett stol och väntar på att man ska sluta... Då jag ska börja på ny linje:P
Meckat moppe hela dan! Med polare bland annat Robe, Pansarvangen, Nyxone, Robinragg Horskawww@Mnf hemma hos korren :D! Awesome day :D Tack allihopa !
Va på skiva igår så var bakis idag, gick upp å tänkte gå till skolan men kom fram till att det inte va värt det så gick å la mig i soffan. Sov till runt halv fyra för att sen lira data tills jag drog å tränade vid 8 :)
Inleder dagen med att dricka lite julöl som aldrig dracks upp förut!
Gick upp 7.15 och åt en skål flingor, nu sitter jag här vid datorn och ska snart dra mig till skolan och göra NO prov, kul
Ledig idag, så nu blire ut och rensa i garaget igen och kanske trycka på nya fälgarna på taunusen ;) Dom är ju stört gölliga iaf ^^ Aja, ut och ta en cigg nu och börja :D
Dagens schema:
08:00 ringer klockan.
08.40 slår jag på tv'n och går upp åh käkar lite.
08:50 lägger mig i sängen och kollar på de sista med "Vakna med the voice"
09:05 hoppar in i duschen, fixar frillan, borstar tänderna osv.
09:35 tar väskan åh hoppar in i bilen och kör till skolan
09:50 börjar lektionen
10:40 drar vi åh käkar lunch
10:50 hoppar jag in i bilen och drar hemåt
11:10 slår man på datorn och nu sitter man här!
Kommer med resten av dagen senare! Pusspuss