en kompis säger att hans gamla TK drac gick i 110, han påstår också att det var uppmätt med gps också
en kompis säger att hans gamla TK drac gick i 110, han påstår också att det var uppmätt med gps också
:rolling: Min kompis tror att hans kompis Derbi drd gör 150+ med originalrör 19mm fögge och 70cc
Syrran hade en Senda -02 som jag hade byggt en grövre krök på istället för sugröret och så hade den ett 53 kuggars bakdrev, gjorde väl 70 på mätarn och var inte alls mycket att köra med. Hon sålde den för några veckor sen och moppepojken såg jättestolt ut då han skulle köpa en TRIMMAD moppe då han var ute efter original.
För ett tag sen smsade köparen påstod att den gjorde 85-90 efter dom renoverat motorn och började gnälla på att han ville ha originalgrejerna för att han inte fick ha trimmat. Idag fick hon detta sms "FÖR I HELVETE VAD MER ÄR TRIMMAT?!?! KRÖKEN OCH DEN ÄR DREVAD VAD MER?! OM JAG ÅKER FAST FÖR TRIMNING SÅ FÖRSTÖRS MITT LIV! LJUG FÖR I HELVETE INTE IGEN! VAD MER ÄR TRIMMAT?!?! OCH HAR NI ORIGINALDREVEN KVAR?!?! VAD MER ÄR TRIMMAT?!?!"
Hahahaha.
Kompisen försökte övertyga mig om att en CPI SM som stog på skolan egentligen va en Derbi DRD limited edition, vägrade tro mig när ja sa att de va en CPI, de va en derbi enligt han o han annser sig vara klassens moppe snubbe :)
en polare bytade bakaxelolja på sin morsas v40...
en kille i min klass sa till en tjej i klassen att hans moppe gick i 200 plant.
så frågade jag vad han hade för setup.. då hade han 90cylle och ett ultrakickflipdamp super turborör på sin gamla mt5a.
fögge och veven var dock original, så sa han att han bara drev med tjejen, att den gick i 130 egentligen. :nooo:
då bad jag han att ta den till skolan för att visa upp den, men nej.. han får inte köra för sina päron utan framlyse... :thinking:
och man såg hur frustrerad han blev varje gång jag frågade något och när han förstod att jag visste mer än honom, men ändå så sa han emot... :damn:
Gamla vanliga "Min drac kommer göra 110 när jag köper mitt tk rör... Original i övrigt.
"det är fysiskt omöjligt att köra utan avgasrör"
(och killen anser sig kunna allt om moppar)
aa min kompis sa- min moppe skulle ha gått runt 100km/h om den inte hade skurit
att en polares derbi gick 115 med bara effektrör. Att en polares brorsha fick sin midrace slider upp i ca 135/140. Ja sånna historier börjar verkligen bli dagligt..
Jag kom med min moppe till en skola, träffade där en kille som skulle "slå" mig, Vi blev lite vänner efter det men iaf, min gick typ i 50, Sen han bara, aa vill du racea eller? Min går i ca 100 på raksträckan, sen hans kompis bara, mannen du sa att den gick i 80 för en vecka sen, sen han ba tyst, det ända som va på den stalkern va ett effektrör xD
En kille som bor på min gata hade kört på en kungsörn med 125:an, åkt till Linköping och plockat upp en "brud" vid namn Dasiy-D kupa, och dragit om mc-knuttar på Harleys i solglasögon och t-shirt.
Min syster tror att hennes variatoravstrypta Baotian classic gick i 85 tills jag bytte till 4.5 grams vikter för då "pajade jag den" :whops:
min klasskompis tror hans baotian sprint gick 80 helt orginal...
Min Före detta kompis fick för sig att hans baotian gick i 110 när den var kall med sportluftfilter. Sen mätte vi upp den med gps så gjorde den 54km/t xD
min kompis sa att hans drac gick 120 med avstämt och 20mm.. röret va avstämt för en 5.5hk till mt ;)
Polaren sa att hans Senda gick i 80 utan rör och när han satte på ett hebo-rör så gick den 100 och han kunde burna i 6an.. sikken pajjas
Sen sa vi att han skulle bevisa att han kunde burna i 6an, han kunde inte ens burna 1an på gräs :lol:
ett par polare i skolan som säger att deras polares rieju drac toppa 100 på plan mark och 118 i nedförsbacke med 17,5mm,sportluftfilter och tror att det var rör också.
sen, som sagt.. att dem blir lacka för att man säger att det är omöjligt, lyckomätare osv..
-MEN DE VA UPPMÄTT MED BIL Å GPS
jaajaaaa, bullshit.
snubben här säger att hans mope går i 112 med tk.
vill köpa den...men nu har han slutat svara ^^
http://www.blocket.se/stockholm/Cros....htm?ca=11&w=1
Drac som gör 95km/h med org rör och 115km/h med TK!:huhu:
Det fanns tydligen en derbi i min skola som gick 120 km/h med Gianelli. (:
haha kul tråd. glömmer aldrig när min polare just fått på sitt gianelli på sin drd limited edition. när jag kommer hem till honom på kvällen så berättar han att han blivit jagad av snuten, och helt plötsligt drämmer han till med "och jag kom ner från slalombacken och slängde i 7ans växel och körde sedan lugnt iväg"
för övrigt så hade den inte minst sagt speciella derbin 12 växlar. tog honom 2 dagar att inse att han bara hade 6 växlar..
En polare för några år senhade en senda som va sveriges snabbaste 50cc, org cylle och de gamla Metrakit Thrower, fast han hade aldrig varit utanför hemtrakterna så lite lustigt han visste att den va sveriges snabbaste.
En dag påstod han att han blev jagad, av en polishelikopter. De sväva ovanför han, alltså i normal höjd för helikoptrar, inte nån meter bakom han, men han va bestämd att de va han den va ute efter. Som tur va så lyckades han köra ifrån den med sveriges snabbaste 50cc moped. :)
Han kanske trodde att bara för att de står ''5växlar 1ner'' så kanske man måste växla ner innan man växlar upp :O?
Mind da fuck shoop da w00p! hahahah