Jag har faktiskt funderat på det, sjukt härligt alltså :D
Men vad kostar en sån? O:
edit: TRETUSEN :nooo::nooo::nooo::bla:
Utskriftsvy
När min axel är bra så ska jag ta och testa cykla Downhill o sen ska ja te vilhemina o fiska, sen så blire o va me polarna, moppe, tälta, båt, ja listan kan göras lång:huhu:
jobba =)
Få ordning på mopehelvetet och sen köpa a-traktor eller bil. :D
Nästa år funderar jag faktiskt på att sommarjobba i Finland :)
http://www.nordjobb.net/SE/fi_jobb.html
Träna, fixa med moppen,chilla vid stranden osv.
Dessutom ska jag dra till Turkiet den 7:e :P
Jobba + alkohol.
Endast suttit vid datorn i fyra dagar i rad nu. Hade det perfekta inte-haft-en-secund-tråkigt-streak tills jag blev sjuk.:)
moppen, stranden, polare, lira cs dag in och dag ut.
saknar fan skolan :(
Moppen paj när de är så varmt, vad fan ska man göra då:(
Vad säger ni, EL eller fordon?
Oj, fel tråd:ninja:
Longboard, kröka, måla, bada, äta god mat och sova, låter schönt.
typ äta skita sova
Fan asså, denna tråden är väl högaktuell igen.
Helgerna kommer antagligen gå åt att träffa ett gäng polare, softa, grilla på stranden, festa osv.
Men alla andra jävla dagar... Fan asså, har verkligen inget att göra :P Har inga pengar, inget jobb osv. De flesta polarna jobbar. Vädret suger.
Grekland typ i Augusti. Ska till någon festival kanske också. Men sen är där ju de övriga dagarna...
WHAT TO DO?
Jobba imorn, å sen mer mer mer jobb
hälgen kanske rally å slapp!
sen jobb igen ;o
Har faktiskt inte ett jävla piss planerat för sommaren, mer än att jag möjligtvis ska till en polares landställe en helg eller så. Kommer antagligen vara pank också då jag inte har hittat nåt jobb. Blir nog en ganska seg sommar för mig tror jag..
Ska till farsan en vecka nu ungefär (på torsdag), Sen åker jag hem igen och stannar tills den 25e Juni , jag börjar jobba den 27e i 3 veckor , Sen drar jag iväg på husbilssemester och sen väntar jag resten av sommarlovet på att få pengar eftersom att jag antagligen kommer vara luspank tills jag får lönen i Augusti och då blir det bil som får stå och rosta tills 15e Juni 2012 då jag ska ha körkort :D
I sommar ska man ju ta det lugnt, åka moppe till folk, träffa tjej osv :D
i sommar ska jag bygga hyper.
chilla, ett tips som kan vara jävligt underhållande är att just hoppa studsmatta när det regnar. tänk inte så mycket på vädret. Gör saker som ni annars gör när det är fint, cykla, springa, bada, en sak som är jävligt roligt, det är att man bygger typ en bod med några polare som man kan ha som chillstuga! sedan drar man bara ut el dit, internet en bit från sitt/polarens hus, där kan man sitta och ha trevligt helt avstört! :huhu:
bara fantasin sätter gränser.
Sommarlov har jag inte förhuvudtaget. Går i skolan hela sommaren. ;) (Går komvux, fordonsmekaniker, vi har inget sommarlov.)
Känns som om det är dax att bumpa den här tråden. :)
Ska själv ta körkortet i slutet av juni/början av juli så det blir att plugga en hel del teori. Efter det vet jag inte, men det blir nog att festa och köra fylletaxi (det borde väll räknas som ett sommarjobb?). :D
lär bli ett redigt tråkigt sommarlov... som vanligt
blir förhoppningsvis mycket festande, fiskande o körade :), sen så händer det roliga saker brevid ochså :)
Rulla in med tips nu!!
Arbeta, finns inte mycket som är mer vettigt än det.