hur lång kommer sträckan vara som man kör? kan vara bra att veta?
Utskriftsvy
hur lång kommer sträckan vara som man kör? kan vara bra att veta?
Den är på 150m;)
Ta ledigt från jobbet:)
Robin och Johan kommer ju:)
9 juli, 150m slut kom..
Vilket datum blir det?
Han ringer mig sedan idag Me. Förmodligen den 9juli
Vä menar du Niklas?
Kommer upp och kollar om d blir något ! :)
Säger bara störst 12 på 150 meter och har du mindre än 11 då kommer den resa så mycket så man inte kan kontrolera:P
Vill bara att du skall vara mer bestämd, det är ju du som är chef nu. Plats, tid och förutsättningar. Har du varit där och scoutat, vatten? el? plats? parkering för bilar? Sånt som alla vill ha reda på.
Plats: kommer
Det skall stå vårgårda flygplats. Länka till hitta el liknande.
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?va...rda+flygf%e4lt
lite engagemang nu Anti!! :) kämpa
tillägg:
Få fram ett datum snabbt nu så jag kan styra upp detta. Fixar du det skall jag göra allt i min makt att få med bänken upp så alla kan bänka sina hojjar!
nu hinner du risen ;)
Om ja inte Sommarjobbar den dagen så kan det finnas en liiiiiiten chans att ja kommer. Om ja fått ordning på hojjen då med...
Edit: Ibland ska man ha tur! Jag var ledig den dagen! Då gäller de bara att få fart på hojjen :P
en söndag!?
Japp en söndag men tälta på lördag;);)
http://i53.tinypic.com/2iw1tzm.jpg
Fast den skar idag.... :nooo:
Så blir till att införskaffa mig en ny cylle som ska lämnas in på portning :)
Tyvärr inte :( fullbokat
Klart vi fixar det;) utrustningen är skit fin de är den de har på Gbg meet på säve depå och så kommer det finnas bänk där!
Fett långt ju! Ville ha den i Juli! :/
det är inte lätt att hitta datum när man ringer i juni sorry gjorde mitt bästa men iaf ett meet med tidtagning och bänk...
Lade upp evenemanget i kalendern på race.2-takt.se enligt önskemål.
Synd att det var på en söndag som sagt, jag har 38 mil att åka och jobbar måndagen, men jag ska försöka komma.
Detta blir fint pojkar:huhu:
Bettar en hundring på att jag vinner hela skiten :)
Fan va nice, thats my man! nu kan ingen komma och snacka om att det är för tidigt. Nu hinner alla ta ledigt i tid och man hinner köra till luleå innan man skall upp och jobba dagen efter.
Den kan du stoppa ner i min ficka när vi syns på Vårgårda ;)
"jag är bäst, jag vinner allt" haha fjolligt :D farligt att säga så. visst de är bra att man är ödmjuk