ska bli präst
nej skojade bara, väntar på besked om högskolan, kommer om ca två veckor. förhoppningsvis blir det linköping eller norrköping, annars västerås. civilingenjör är vad som gäller för min del
Utskriftsvy
ska bli präst
nej skojade bara, väntar på besked om högskolan, kommer om ca två veckor. förhoppningsvis blir det linköping eller norrköping, annars västerås. civilingenjör är vad som gäller för min del
Studenten nästa år, har men ett jobb när man slutar så kommer de jobbas ihop en kassa över sommaren för att sedan åka till syster
i australien. Skulle det vara så att man inte har något jobb efter skolan så bokar man första bästa ner till australien för att jobba där.
Stanna där några månader för att sedan resa runt lite. Så det ser ut idag i alla fall:)
åka på en grym roadtrip med folkabussen igenom europa, kanske ner till Afrika... nån som är på?:rolling:
Ska bli trafikpilot hade jag tänkt. :)
Ska gå fordon mekaniker sen får man se vad som händer :)
Gå klart gymnasiet på naturbruk och sedan bli skogsarbetare och sen bli klar med mitt speedway licens. Köra GP och vill gärna hamna bland dom bästa förarna i världen:) Familj och förhållanden har jag inte tängt på så mycket. Trivs bättre i singel livet
gå ut grundskolan, kanske gymnasium sedan börja dricka på heltid
Heronist eller bli vd för www.drogkampen.nu
Gå ur omvårdnadspogramet, Lumpen, jobba några år på Saab, flytta mot Dalarna eller närmare västkusten, Polishögskolan, Polisyrket :)
Bömpar
står kvar vid min gamla post förutom att jag kan uppdatera med att det blev linköping...
Ingen anning antagligen utbilda mig..skaffa ett jobb :P
Men det jag skulle vilja göra är att flytta till usa:wub:
volvo, villa, två barn, en hund och ett kontorsjobb
Sälja speedfighten och börja med mitt bravo projekt :)
utbildar mig inom verkstad. Ska försöka lära mig att bli en duktig aluminium svetsare,eller CNC Operatör. sen har jag en liten ide om att köpa en nya derbi i vuxen ålder. och pilla lite med :)
Börja gymnasiet och gå teknik, utbilda mig till vws läggare (stavning?) Sen kanske eventuellt utbilda mig till civilingenjör, Villa i ett bra område me 2 barn o fruga :P Sen när barnen föds ska dom få cylindrar att leka med ;) Fortsätta hålla på med mopeder som hobby, och hjälpa barnen med deras ;) Där har ni det :O
Jag har börjat fundera hårt på en sak, i 2 veckor nu! Jag vill bli FN soldat!!!!
men måste då vara borta från de älskade, släkten och vänner sjukt mycket...
Jobba inom räddningstjänsten :)
Går första året på teknik nu, det roligaste av allt där är TUF, dvs Teknik, utveckling och förteagande. Det är väl det jag vill jobba med i framtiden ungefär, min dröm är att utbilda mig till Civilingenjör inom pruduktutveckling och design och sedan jobba med det i framtiden. :) Kommer i tvåan välja inriktning, kommer då välja "Människa, design och teknik" :)
Edit: Förmodligen kommer jag bo i Göteborg i framtiden, dock är den utbilningen jag vill gå i Lindköping, så får se :)
flytta hemifrån, ha kylskåpet och frysen bredvid soffan och leva på bärs och billy pizzor :wub:
nemen förmodligen hitta nåt kul och bra jobb inom bygg branschen :)
Går ut elpogrammet bli elektriker ha en vacker fru 2 barn bo i en villa i förorten med ett FINT garage så jag kan hålla på och pilla med bil/mc/moppe osv. sen när ungarna ska ha moppe vill jag hjälpa dom och mecka :wub:
Kommer att plugga på hög skola efter gymnasiumet (förhoppningsvis Chalmers), sedan innan ja börjar jobba på riktigt så ska ja och några polare dra en resa i USA från kust till kust (New York - Los Angeles) :)
Gå ut sista året som vvsare. Spara till en motard, leva livet med hjälp av den..
gå ut gymnasiet med bra betyg, ha ett eller två sabbatsår sen gå Högskola, Civilingenjör
Gå klart min utbildning som är fyra eller fem år och försöka ha kvar mitt jobb på swedbank under tiden. Efter det flyttar jag nog till Australien igen för att försöka få jobb och medborgarskap.