I dagsläget så går den inte att aktivera.
Det finns ju såklart en anledning till att den är avaktiverad, eller tror du att jag jävlas med er?
Utskriftsvy
när jag tar upp moppenet står det att jag inte är inloggad, men sen om jag tar senaste inlägg loggas jag in ? kanske inget allvarligt men lite jobbigt eftersom jag försöker logga in varje gång :P
Denna funktion är nu aktiverad igen men det går numera inte att få meddelande till sin e-post utan bara via PM.
Detta beror på att många medlemmar här på MNF har fulla inboxar/felaktiga mailadresser vilket gör att alla våra mail till slut kommer att hanteras som spam.
Det beror på att du går in på adressen http://moppenet.nu och inte http://www.moppenet.nu
Jag ska dock fixa så att man blir automatiskt skickad till www.moppenet.nu
jag har reklam I forsta inlagget pa varje sida
när fixas dem jobbiga felaktiga bilderna i folks projekt?
Av rent intresse, hur mycket får ni för varje klick på reklamen? För får ni tillräckligt med pengar så ska jag byta ip-adress och klicka där 500ggr så kan ni ta bort reklamen ett tag :huhu:
Om du går in på min profil och sen trycker du på "Hitta alla startade Ämnen" eller om du trycker på "Hittade alla inlägg", då är det bara gamla ämnen/inlägg, dom uppdateras aldrig. Vad är det som är problemet?
Jag får bara avisering ibland när jag blir citerad, ibland får jag bara ett mail och andra gånger står det här på mnf men inget mail.
Alla inlägg syns inte när man kollar på alla inlägg av en användare.
Jag får inte kontakt med Yoghurt gällande att få en del i forumets företags del?!?!?!
Nu ser jag att leovince.se ligger uppe, vem skall man prata med egentligen? trodde de räckte skicka ett mail till yoghurt för att få lite återkoppling?!?!
Varför fungerar moppenet till och från?
När jag ska ändra min profil står det motivering varför just jag ska fåvara medlem här. Jag är ju det redan , så varför kan jag inte ändra min egen profil??
Mångas signaturer blev helt plötsligt för stora. Ändrat regler?
Samma regler som innan, bara just nu som någon viss person valt att agera.
Kommer man att kunna ta bort sina egna trådar igen (iaf i säljesdelen)? Känns omständigt att kontakta er varje gång en vara blir såld på detta forum. Har för mig att man kunde det på gamla forumet?
Varför har det inte gått att komma in på forumet? (Bad Gateway) Sen nu är det riktigt, riktigt segt!?
Det är problem hos de som vi har servern hos.
vad har hänt med chatten?