det har ingen mobil...
Utskriftsvy
Köpte precis en SE aino. Kom hem och tänkte testa facebook appen. slänger in WEP nyckeln till det trådlösa, men mobilen vill bara gå in på mobila internetet, eller vad man skall säga, alltså inte genom det trådlösa internetet. Någon som vet vad jag skall göra för att lösa detta?
tips på bra mobil med tangentbord?
helst(!) inte N900
men är ändå sjukt sugen på nexus och är SJUKT nära från att köpa men jag vet inte hur jag ska göra :sad:
Sony Ericsson F500I !!
Ja kunde lyssna på musik under vatten med denna!
Och samtidigt höll den när ja "råkade" kasta ner den för ett ganska högt berg, har även spelat pingis med den :)
Fast.. Den säljs inte längre :(
iPhone is the deal!Citat:
Ursprungligen postat av M.Larsson
Halloj, skulle behöva tips på en bra musik mobil med bra ljud, skön media spelar osv?
Mvh Jeppe
Någon som har en aning om var man kan införskaffa sig nödvändiga filer för att lägga in android på xperia x2?
Hoho! Surfar just nu på mobilen :D använder oprah mini och de funkar perfekt! Bara så ni vet... Nokia n95 8gb är mobilen :D
Alla som säger att "iPhone is the shit",
visst är mobilen bra men när man kan få en mobil med dubbelt så bra prestanda och där man får välja själv hur man vill att saker och ting ska se ut för 2000kr billigare förstår jag inte hur man kan välja iPhone.
Menmen, whatever floats your boat. :)
Någon som har en koll på om Www.Katshing.se kommer ta in Nexus? när? pris?
När iPhone 3G kom ut valde jag en annan i samma prisklass men som ska vara dubbelt så bra så som du verkar mena. Den var OK tills jag fick känna på iPhone.Citat:
Ursprungligen postat av Linus
iPhone slår allt när det gäller mobiler! Skriver detta inlägg genom iPhone o appen tapatalk!
iPhone IS the shiet!
Iphonen inlämnades idag efter att den dog, helt förkrossad </3
Det värsta är att när det gäller 3Gn tycker jag inte att man kan kalla den så snygg heller... Visst, den är ganska stilren men nog fan finns det mobiler som är snyggare. 4an är däremot ganska snygg, men med samma gränssnitt är det inget att ha såvida man inte är gravt förståndshandikappad och inte kan använda en vanlig telefon.
Iphone - av idioter, för idioter.
Jag förstår inte riktigt ditt resonemang(stavning). Om du säger att man måste vara förståndshandikappad för att använde iPhone? Det är väll ändå inte den lättaste telefonen, då är väll ändå Sony Ericsson mycket lättare som sett exakt likadana ut i menyer etc. i dem närmsta 5 åren? Där kan va snacka lätta telefoner?
ska nog vänta tills Nexus blir billigare.
EDIT; 9000'e inlägget i övrigt:D
Jag har fått min nya telefon :)
Nu väntar jag bara på att sim-kortet ska komma så att det över huvudtaget ska gå och använda telefonen..
En sony ericsson med bokstäver bakom.