Finns det inte möjlighet till att göra som på förra forumet att man kunde sms:a så man blev typ VIP eller nåt så kostade det 50kr tror jag.
Samma sak med konto för donationer.
Utskriftsvy
man äger fortfarande det man själv skrivit, bara man kan söka fram sina inlägg! och en copyright ska ju vara giltig me, dom tog över sidan, jag tror inte det går enligt lag att köpa något som t.ex jag skrivit o bolla vidare det. då jag är skaparen av de och vill inte minnas att man accepterat något policy som säger att de man skriver ägs av dem. specielt när mitt konto är 100år gamalt, nya ändringar måste jag ju tvingas acceptera igen jadda jadda.
bara man får ner gamla sidan och går lsos med sökoptimeringar osv så kommer nya moppenet segra
Bjud dom på saft och bullar :huhu:Edit: går det inte snacka med han som äger garagego och säga att han får typ va delägare här ist och ge oss .com domänen ? :)
Om ALLA börjar trycka på reklamen en gång om dagen så borde väl forumet dra in mer pengar?
men asså klistermärken och tröjor borde SÄLJAS typ en bunt med klistermärken 50:- och tröjor MINST 100:- man tjänar ju på det med tanke på att alla vill ju ha det! sen så tkr jag att alla ska göra som han 2 snäpp över mig sa! tryck på länken 1 gång om dagen! det är för tillfället en bra idé tycker jag!
moppenet.com
Expiration Date: 22-jan-2014
bara o vänta haha
går ju att fula sig me, starta ett företag fort med namnet moppenet o driv detta forum, hävda att han försöket tjäna pengar på falsk trafik till något som inte är moppenet;) voila
Då han har registrerat domänen samt drivit en mopedsida sedan tidigare innan företaget startades så gör han inget fel.
Alltså, man går inte tillbaka i tiden bara för att man hämtar gamla forumet och får tillbaka domänen, personer som var på det forumet har gått vidare i livet och kommer knappast tillbaka för att diskutera mopeder. Så oavsett om det är detta forum som vi använder eller det förra så kommer fortfarande dessa p12or som du beskriver dom som att finnas här och vara vad forumet består av.
Okej men om ni inte vill göra klistermärken och tröjor så har vi väl bara ett alternativ, och det är att säga till alla våra moped-intresserade vänner och dom till deras moppe-intresserade vänner att gå med i detta forum?
Det handlar om att få hit passionerade och kunnigt folk som lyfter forumet, inte ta hit massa p12:or som skapar en profiler som sen inte är aktiva.
Antar att det kommer med tiden, eller så är dem tiderna förbi när folk hade passion för sporten och gjorde allt seriöst...
Annonsera mer på FB, Crew får gärna lägga ut några affischer på stan.
Blocket är inte HELT fel heller! Det går ju att lägga ut som ''Ja här kan du både sälja och köpa också bla bla'' visst är de nog inte 100% lagligt enligt deras policy men varför inte? finns ju folk som gör alla olika slags annonser på blocket... just saying, skulle vara bra reklam för MNF
snor vägverkets register på alla moppar skickar brev till alla.... (operation str8)
Om någon är riktigt duktig på att redigera bilder / filmer osv. så skulle man kunna redigera ihop en fet MNF bild. och sedan slänga ihop den med någon video. med mopeder + bra musik, och en bra topic, på youtube. tror det är rätt så många som nappar på det. så skriver man länk, vad som finns och händer på MNF osv :) så får vi hoppas på att vi får många tittare, vilket leder till att fler kollar filmen = fler joinar mnf ;)