Allting är ju snabbare än internet explorer haha.. :D
Citat:
Ursprungligen postat av Filip
Nejnejnejnej jag hör inte :gloria:
Mupp! ;)
Citat:
Ursprungligen postat av will3
Firefox är fortfarande bäst :wub:
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Eller? ;)
2011-08-01, 01:12
pluppen
Citat:
Ursprungligen postat av tdwp
Allting är ju snabbare än internet explorer haha.. :D
Mupp! ;)
Eller? ;)
Mjoo, det kan nog vara så! Jag har dock bara använt IE och Chrome, sååå ;)
2011-08-01, 01:15
tdwp
Citat:
Ursprungligen postat av pluppen
Mjoo, det kan nog vara så! Jag har dock bara använt IE och Chrome, sååå ;)
Ja okej.. ;)
2011-08-01, 12:38
Hast
Äsch lika bra att vänja sig vid nya. Man vänjer sig hela tiden, var ett tag sen dom gjorde om Facebook och det tyckte många var hemskt men vilka tänker på det idag?
2011-08-01, 17:31
Rifat
Citat:
Ursprungligen postat av Hast
Äsch lika bra att vänja sig vid nya. Man vänjer sig hela tiden, var ett tag sen dom gjorde om Facebook och det tyckte många var hemskt men vilka tänker på det idag?
Ja men det är ju lite jobbigt att inte se alla som är online? Och sedan söka på ett namn och kolla om den personen är inne? Det skulle väl vara bättre om man kunde se alla som var inne och att man kunde skrolla ner på chatten? :)
2011-08-01, 17:55
Hast
Citat:
Ursprungligen postat av RifatTV
Ja men det är ju lite jobbigt att inte se alla som är online? Och sedan söka på ett namn och kolla om den personen är inne? Det skulle väl vara bättre om man kunde se alla som var inne och att man kunde skrolla ner på chatten? :)
Jo klart det är. Men jag ser inte det som något problem. Då jag känner dom jag brukar prata med på chatten smsar jag dom och frågar ifall dom kan logga in. Eller så skriver jag in typ 2bokstäver så märker man det ju.
2011-08-01, 18:23
will3
Citat:
Ursprungligen postat av RifatTV
Upp till var och en. Chrome o Firefox är dom bästa webbläsarna till Windows. Safari är skit på Windows, men funkar däremot bra på Mac ;) Men kunde du installera den nya chatten, provade du?
Har inte varit hemma över helgen, men jag ska prova :)
2011-08-01, 19:02
Rifat
Citat:
Ursprungligen postat av Hast
Jo klart det är. Men jag ser inte det som något problem. Då jag känner dom jag brukar prata med på chatten smsar jag dom och frågar ifall dom kan logga in. Eller så skriver jag in typ 2bokstäver så märker man det ju.
Men erkänn att gamla chatten är bättre än den nya. :P
Citat:
Ursprungligen postat av will3
Har inte varit hemma över helgen, men jag ska prova :)
Okej skriv en kommentar här sen ;)
2011-08-01, 19:19
Hast
Citat:
Ursprungligen postat av RifatTV
Men erkänn att gamla chatten är bättre än den nya. :P
Nja vet jag väl inte. Dom gör samma sak så tycker ingen är bättre eller sämre.
2011-08-01, 19:20
Rifat
Citat:
Ursprungligen postat av Hast
Nja vet jag väl inte. Dom gör samma sak så tycker ingen är bättre eller sämre.
Meh. Men har du märkt en sak? Man kan bjuda in andra till chatten nu ;)