lite rörigt å seg i huvet,men iaf...
Cylidnern skulle funka skitbra till pr röret! kunde dock matcha det lite bättre med en portning.
Finns det inte till din motor,så finns den inte.Köp racing då.
Utskriftsvy
lite rörigt å seg i huvet,men iaf...
Cylidnern skulle funka skitbra till pr röret! kunde dock matcha det lite bättre med en portning.
Finns det inte till din motor,så finns den inte.Köp racing då.
En kompis lämnade sin Ktm cylinder till något företag i holland har för mig att det gick på cirka 2000-2500kr och dom var billigast där. vad jag har hört är det inte lagligt med nicasilering i Sverige eftersom att kemikalierna som används är giftiga. Och även om det är en Dood portad cylinder hade jag köpt en ny någon av dem Simon tipsade om kanske? Skulle Rekommendera Patanegra eller MHR team cylindern. :)
Äldre cylindrar till EBS och EBE motorn passar ej din motor. Detta beror på att vattenkanalerna är annorlunda samt att pinnbultsmönstret inte riktigt är det samma.
Så vad säger ni, patanegra eller mhr team? blir att porta mhr cyllen om jag köper den.. :)
Blev en malossi mhr team ;)
Halvdan nicalisering, dåligt utförda "vinklar" på portarna (ojämn grader) osv.
Lite väl optimistiskt. Några 26hk ur en oportad PR är bara att glömma. Detta påståendet stämmer inte. :)
Hur vet du detta? Hur vet du att just MHR Team ger "mest"? Ur vilket perspektiv? Förklara..
Bra val! :)