Utskriftsvy
:huhu:
Jag kan tänka mig att byta mot min stunt-neos (nerox) setupen har du här: http://dayviews.com/mopedgruppen/499532077/
Citat: Ursprungligen postat av steeffleR Jag kan tänka mig att byta mot min stunt-neos (nerox) setupen har du här: http://dayviews.com/mopedgruppen/499532077/ Tack för visat intresse men den såldes igår :)