Håller med, får ju nästan ont i huvudet när man yrar omkring i trådarna där..
Utskriftsvy
Föredrar ? Låter som denna söta pojke fösöker få folk till sitt egna kära TSR ? :thinking:
Det är väl mest vilket forum man letar sig fram till först, om man gillar det forumet så stannar man väl.
Det folk har skrivit att det bara finns "p12or" på TSR stämmer ju inte direkt, kanske en del, men inte alla. Finns ju nog kids på MNF med, jag t.ex. :)
Som sagt, dessa trådar jag inte jag heller leder någonstans.
TSR forumdel med dess medlemmar och innehåll är ett dåligt sk*mt. :)
tsr är sjukt kasst forum ju. riktigt kass sida iallafal moppenet är mycket skönare inte alls lika stökigt
haha snackade med Ts på skype nä han skrev detta på skoj för att garva åt aggrosvar ;)
båda är bra. häng vart ni vill. that´s it? ;)
Nej Tsr är skit så välj sida eller tagga!
TSR = Kassa medlemmar som bara sitter och gissar/mytar om någon frågar något, p12or, kopia på mnf..
MNF = Kunniga personer som vet vad dem snackar om, Schysst sammanhållning mellan oss som varit här ett tag(Alla känner alla), skönare sida att använda inte så stökigt mm.
Man går till TSR för att skratta åt medlemmarna medans man går till MNF om man vill skratta med medlemmarna ;)
Ser inte admin eller moderator över din profilbild så du kan vara tyst på den delen då du inte bestämmer.
om det är något du vill säga så kan du ringa istället.
skicka ett pm om du vill ha mitt nummer så kan vi snacka istället för att gömma oss bakom en datorskärm..
att han inte bestämmer om jag ska dra från sidan. det är admin eller moderatorer som bestämmer det.
Fuck kartellen i farten bäst att akta sig...
Ni på Tsr förstår inte att vi driver ibland men ni är ju små torra fjunisar som endast kommer med "Vi driver ju bara med er ;) ;) ;) ;) :):):)" när ni inser att ni är ute och cyklar. Som då är okej för er att göra men inte för oss..
Ja visst så möter man ett gäng på 20 pers.. Fortsätt leta bråk på internet så ska du se hur kul de blir när du sedan ligger halvt ihjälslagen på marken när andra killen dragit med flera personer än ditt gäng. Känns inte så värt va över tjafs på nätet om du har nåt annat att leva för?... Men du verkar ju inte ha så mycket bakom pannbenet så lycka till... :) :doh:
Lås tråden , bara massa TSR - MNF Bråk som vanligt...
För någon vecka sen på tsr var det någon som trodde att hans drac gick 140 med nåt random trimrör och 14/38..
I min mening är det mer seriösa byggen här på Mnf och på Tsr är det folk som gillar att styla med eloxerade ventilhattar osv.
och när det väl läggs upp ett lite mer seriösare projekt där så dör det ut för att dom mer gillar eloxerings projekten.
Precis det vi alla menar.. Även om folk säger det då och då här också, är det förmodligen så att dom kommer ifrån TSR från början och såg en likadan moppe med samma setup.. Och trodde då automatiskt att deras också gjorde det.. Men då rättar vi dom och sen är det end of discussion! (Oftast, om dom inte hetsar mot allt och alla).. Men på TSR kommer det såna trådar varje dag typ? Men istället för att hjälpa dom så idiotförklaras dom och skickas hit eller nåt..
Onödig tråd, blir bara en massa tjafs och skitsnack :)
Byt sida eller stanna helt enkelt, eller häng på båda om det är så ;) Låser här i alla fall!