Skitsamma om det är grovt moddat eller inte, kan vara snyggt för det!
Däremot är det såklart roligare att kolla på ett projekt med lite hemmabygge, modifieringar osv...
Utskriftsvy
Säger inte att de är fel på din eller nån annans moppe bara att zerox skrev till beaver att ingen var direkt moddad då han påstod att alla andra förutom din var köpestyling. Då kom 2stroke och kalla honom grottmongo. Då sa jag att det är ju sant eftersom ingen är direkt moddad så. Hoppas du kan förstå lite bättre när jag förtydliga en del... :)
Besviken över vilka keffa mopeder som var med och tävlade. Den enda vettiga var väll Acezz's aerox som är sjukt snygg, måste dock säga att när jag kollat en stund på den så är ju även den byggd på köpestyling! Det gäller att välja rätt delar ;)
Vad spelar det för roll om det är köpstyling eller ej? :) den kan ju fortfarande vara snygg för det eller? den såg ju bra mycket bättre ut än dom andra som var med och deltog? :)
kan inte direkt påstå att du bidrar med något bra när du bara gnäller?
Vilket jävla tjaffs det va om köpstyling o de hela, vafan isf är 95% av alla moppar "köpstyling", hur fan ska man annars fixa ihop en moppe så den ser bra ut, göra egna kåpor, bromshandtag, vätskelock etc etc..?
Jag själv gillar inte ihopspacklade kåpor och det är MIN åsikt, alla tycker olika, ingen ide o börja argumentera om det hela.
Gillar ni inte mopparna som är med, rösta inte då.
Tänkte på en sak. Är det verkligen vettigt att jag är med och tävlar? Kanske bättre om någon annan får titeln då jag inte kan använda den ändå. Kanske vore bäst att ta bort min Aerox ur tävlingen :)
Ser ut o bli en lätt seger! :wub:
Ni som klagar om att det är för få "snygga" bidrag och för mycket köpestyling.. Vart har ni era projekt då?! Försvann dom när ni mailade in till tävlingen?
olle's slidroxx utan problem :wub:
Haha fan va ni gnäller pojkar....
Undrar en sak, varför kallar Arvidsonz sin slider för slidrox haha:)?
Det är klart Acezz moppe är moddad? Moddad är den bara du byter ut något från original :)
Grattis till vinsten Acezz ;) Den helt klart sötaste :wub:
Förstår inte varför alla tjatar om köpestyling? :O Det ända jag har köpt till min är i stort sätt bara
handtag, luftfilter och lite färg. Det är inte en tävling om vem som har köpt minst delar, utan vilken som är snyggast!
och den tävlingen vinner Acezz välförkänt och överlägset ;)
:wub:
Finns ju bara 2 ''fina'' mopeder i tävlingen iår och de är ju ozcaarl och AcezZ.
aceez va finast utan problem stilren precis sånt som en värdig vinnare ska uppnå !, modda är väll endå när man gör om någon form eller så om ja inte e helt ute o cyklar inte ba byta ut ngt från orginal