Ursprungligen postat av
Mordarosten
1.Vad har du för jobb och vad gör du där?
Jobbar på en kyrkogård. Just nu luckrar jag runt gravstenar och räfsar men det har jag tröttnat på nu efter 3 dagar i rad så nu ska jag klaga och vill köra deras gräsklippare, truck, el flakmoppe (duh) m.m
2.Hur fick du jobbet?
Skolan fixa det.
3.Vad tjänar du/vilka tider jobbar du?
På 3 veckor tjänar jag 3000kr sämsta jävla lönen man kan tänka sig, jävla skit kommun. Jobbar 6 timmar om dan (7 till 1)
4.Hur länge ska du jobba?
3 veckor.
5. Rekommenderar du jobbet varför/varför inte?
Rekommenderar det om man lyckas få dom att tillåta att klippa osv och inte vända på jord med en pinne hela tiden. Annars blir det bara as tråkigt.
Jag ta ett snack med dom i morrn så jag får göra nåt kul. Med den skit lönen skulle jag kunna starta och stänga av vattenspridarna, inte mer. 3K va fan.