Mjo duh, i våran pressbyrå så snodde dom så mycket att kamerorna sitter bakom godis hyllorna. xD
Utskriftsvy
På tal om pack så fick jag igår msn-kontot, Steamaccet och facebookaccet hackat. Av någon jävla ****** i Malmö visade det sig... Har dock fått tillbaka allt nu! Vet inte hur man skulle klarat sig utan skitsnabb kundsupport;)
Okej, vet inte vad det är men bara för att klargöra så kan jag ju berätta att jag var korkad nog att ha samma pw på alla tre...:ranting:
Keylogger är ett program som du får till din data, personen som skapade keyloggern kan gå in på ett program han har där han ser dina lösenord varje gång du skriver in dem.
Inga problem ;)
Idag var det 2st ****** ungar som kastade in stenar på våran tomt där min familjs hundar (schäfer och cocker spaniel) ligger ute och vet inte riktigt om nån av dom blev träffade men de började skälla iallafall. Hann och se vilka det var så följde efter dom och då sprang ena hem till mor sin och bestämde mig då för att ta ett litet snack.. Roligt att de säger lögner rakt i upp ansiktet på en.
"min son blev jätterädd när hundarna började skälla på han och hans kompis" Klart som fan att de blir arga om de får saker och ting på sig... :doh:
grejen var att dom var runt 7 år >.<
Nu börjar ni snacka om fel saker igen!... Sista chansen, annars låser jag tråden p.g.a off topic.
Nu tycker jag vi röstar på SD så vi slipper alla småtjuvande utlänningar
http://www.youtube.com/watch?v=l6OmmoWNP-g
År 2001 så hade vi ett rånförsök i våran dåvarande cykelbutik, 4 st halvaraber försökte råna oss med kniv, som alla ansvarsfulla affärsägare har så låg det ett alubollträ bakom disken som fick göra nytta mot rånarna, dem löpte gatlopp efter att dem blev lite hotade med bollträet, och knivarna låg vackert kvar på butiksgolvet när dem sprang för sina liv efterföjda av diverse välriktade hotelser om dem återkom. dem återsåg vi aldrig mer i närheten ens av butiken. Skall väl sägas att dem inte fick med sig några saker eller pengar. Dem skall nog vara mest glada att inte ambulansen fick hämta dem.
Folk kommer alltid vara "rasistiska" då Sverige tar in allt för många sådant folk som tar dom svenskarnas jobb. Visst alla ska ju få jobba men det blir ju inte bättre för svenskarna när dom inte får jobbet som dom ansökt till bara för att dom ny svenskarna jobbar för billigare etc..
Jag kommer iaf. aldrig ha något emot dom "ny svenskarna" om dom sköter sig och går in i den svenska kulturen än att försöka få sin kultur hit..
ONT:Igår när jag och några polare stack in till stan för att festa så såg jag 2 män, en "mörkhyad" man och en "Ljushyad" man stå vid en kiosk och plocka godis medans det inte va nån vid kassa..
.......