Själv har man en derbi sen jag skulle säga att rieju är ett stepp bättre för derbis har sina jäkliga el problem och inte så stor yta att jobba på vid förgasaren och motorn, rieju har stor plats vid motorn och som jag har hört så verkar det inte vara något problem med elen!

