Haha , aldrig att ens kompisar åker 3st på en moppe
Utskriftsvy
Haha , aldrig att ens kompisar åker 3st på en moppe
Fyfan lider med dig :/ Mina polare var och badade för ett tag sen, när dem kommer tillbaka är deras två av deras moppar borta, dem hade snott min polares splittnya blaster, min andra polares sachs hittade dem i skogen med avbrytet styre på mitten och min tredje polares pgo big max stod en bit bort med spräckta kåpor och avbryten gaffel :/ Detta var på ett ställe där ganska mkt "invandrare" rör sig, förjävligt att dem inte kan hålla sig till sitt eget!!!!!
Fyfan att sånt händer, hoppas du får tbx den:(
Det kliar i fingrarna, att ta hand om såna. Vet en kille med HD,vars handväxel i själva verket var en kort tanto, det vill säga det korta samurajsvärdet, man borde göra det på en moppe typ...
skulle nog bli lite blodigt men de skulle inte ha kommit över moppen i vart fall.
ja fyfan, dessa människor.. någon som kan ge områden där jag bör leta extra mkt, självklart åker ja över allt, men ja vill endå ha lite mer ställen där jag kan kolla extra noga! :)
Kolla extra noga runt Bergsjö torg (rymdtorget), Astronomgatan, Siriusgatan, samt keplers gata i Bergsjön. Även Komettorget bör ligga i ett visst intresse, gator där det mycket ofat förekommit stulna mopeder och MC, och där det ofta dumpats stulna mopeder/ramar, mm. ofta legat motordelar, mm i det övre soprummet på Övre delen av siriusgatan....
troligen ett ganska vattentätt tips. Dessa gator figurerar MYCKET ofta i polisens utredningar och är onda visor i ögonen på vaktbolagen som mycket för ofta får göra utryckningar till dessa gator.
Det är runt dessa gator även de största garagebränderna i Bergsjön föregick. på siriusgatan förstördes 200 bilar i olika grad. På meteorgatan ett 20-tal, mm.
så jag tror du skall ta en titt där borta, och ett tips, ta med ett par redigt stora polare.
kan gå våldsamt till om du springer på packet som rånade dig. dem är på sin egen bakgård där och då bör man kunna ge igen.
Stackars grabbar, man kanske ska börja bära luftpistol så man kan avskräcka sådant folk. Kommer det nån så plockar man fram den så kommer dom sticka iväg i all världens fart. Man behöver inte ens sikta.:sly:
Det packet kan dock vara beväpnade med så att det fungerar är inte fel.
Ett par av dem trängde sig in i vår uteplats i Bergsjön och då hotade jag dem med en kopia på ett samurajsvärd, en katana, och helv.... vad dem sprang.
hade det varit ett original så hade jag kunnat skiva dem ute vid uteplatsen ståendes.... Såna kostar dock 15K-upp.
Jag blev själv jagad av 2st scooters med 2 på vardera. Afrikaner*host* på den ena och andra generationens invandrare på den andra. Detta skedde vid Härlanda. Vettefan vad dom ville men jag hade iaf ingen lust för att stanna och snacka med dom.
Men jag ska hålla ögonen öppna för din slider.
(Brb,låsa fast min slider)
en sak du skall tänka på är att dom ofta bär kniv/mindre osynbara vapen. och en kniv eller annat litet vasst föremål i magen är väll inte direkt kul eller välplanerat. call the polis istället om du känner till deras tilhåll och dem chilllar.
en polare klev ur sin bil med ett basebollträ och skulle läxa upp ett gäng mörkhyade killar här i helsingborg som höll på att rycka loss vingen från hans bil. han fick en pistol riktad mot sitt huvud.
menar du på största allvar att VI ska anpassa oss efter dem??
synd o höra, tur de bara var en billig moped som blev stulen dock,
polare blev avsparkad från sin speed tripple som vard värd 89 k sen bara drog killen,
samt en kille i lund som skulle sälja sin honda cbr till en kille och ville provköra, tog nycklarna ur handen på honom och stack,
utlänningar båda 2
nytt tändningslås och andra cuts sen e de iväg till andra länder för o säljas
jo såg de så ändrade mitt inlägg,
nackskott på såna idioter,både svenska och utlänningar som gör så
snackade med en kompis till pappa som skulle skadebedöma en bil som varit med i en liten fender bender, utnaför rosengård
"hänger du med in i garaget? nej jag går inte mer än 5 m ifrån min bil!"
oavsett billig eller dyr moppe så skall det inte dyka upp apskallar (oavsett nationalitet) och råna en på moppen,
Det är det land vi har fått i spåren av flathet från myndigheternas sida mot detta bus som häckar och frodas i förorten. Nej, polisen borde ta tag med hårdhandskarna mot detta bus och samhället inte behandla de med silkesvantar i humanismens sjuka anda. Det finns en gräns för allt, inkl. vad vi medborgare skall behöva tåla från busets sida. och detta är INTE acceptabelt.
Sedan detta med "billig" moppe, En skunkig baotian a la nån tusing max är billig moppe, en Slidern är en aning dyrare än en skunkig baotian......
vill du veta en ännu roligare sak? polisen får inte ta tag i hårdhandskarna får då e dom rasister helt plöstligt hm?! jävla idiot land sverige har blivit, handling iställer för ord tack,
Poliserna bryr sig inte ens, om dom kan rädda någon utlänning som hamnat i trubbel men riskera en polis för de så är ju valet uppenbart