Går igenom en "orka spela xbox 360" period just nu, orkar bara inte spela något :S
Utskriftsvy
Går igenom en "orka spela xbox 360" period just nu, orkar bara inte spela något :S
Haha, tvärtom för mig, vill lira Mw2 hela tiden :)!
Tja, funderar på att köpa forza 3. Är det värt det elr?
Kör needs for speed carbon special edition just nu till mitt ps2, är det stor skillnad mellan dem 2?
Går det att trimma o styla mkt på forza? mkt bilar?
Kan säga dig att jämföra need for speed carbon mot forza 3 är som att jämföra skolans fiskpinnar med finaste resturangens oxfilé. Forza är grymt! Går att trimma och styla bilarna hur man vill och hur mycket man vill. Ett grymt spel! Rekommenderar starkt. :) Men hoppas du vet att Forza inte finns till ps2?
i Forza 3, vilka svenska bilar finns det? Saab 9-5? 9-3? Vilka Volvo modeller? Funtar som fan på att köpa det men nu är det ju så att spel kostar
Ok tack, får köpa det när jag får råd då! elr flasha xboxet och ladda ner ;) och ja, jag vet att forza inte finns till ps2 + att jag inte vill ha till ps2. Köpte bara NFS till ps2 för det kostade 44 spänn för collectors edition :wub:
Tack :P carbon är ju lite mer realistiskt än MW, men endå inte så jätte :P
det finns väl mycke amerikanska muskelbilar på forza?
nice nice, nu har jag beställt Forza 3 från spelbutiken :)
Ooops... Spelbutiken. Verkar inte som att många är nöjda med deras service.
http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=2355
Chr1lle, vi tar en match nu? ;)
Modern Wafare2 singel playern var ass kul. Troligtvis kommer det en 3;a! :) Älskar när man kastar kniven i Shepards öga :D
åker o köper skate 3 imorgon till ps3 :) hoppas verkligen 600 räcker
När kommer nästa xbox? :) Vet inte om det är värt att köpa 360 nu om det snart kommer ut något nytt?
Det tror jag också!
jag måste vara i den värsta "orkar inte spela böx" krisen på länge :O har inte ens startat de på typ 2 veckor några veckor innan max en kvart :( måste kirra nya spel!
Någon i stockholm som vill sälja forza? :rolling: iofs blir det typ billigare att köpa på game för mig :O
Vart hittar man Gratis tema på xbox, hittar inga, bara för 240Msp!
Jag har GTA IV tema och det var gratis. Kanske är ändrat nu vem vet, men kolla in det!
Red dead för 150 Kr när jag bytte in mw2 och darksiders !!!! nöjd som fan