Säg att du blir retad för den. :whistle::rolling:
Utskriftsvy
Var glad att han köpte en scooter till dig öht. Pfft tröttnat, otacksamma snorvalp.
Säg att du vill ha en ärlig moped :)
Jobba ;) eller byt bort den med någon :) alternativt ta ett snack med din fader om att de är ju din moppe och att du måste ju få bestämma om vad du ska åka runt på, för de är din moppetid och allt :cool:
Eller så lyder du din pappa och har kvar din scooter
det e ju inte hans moped, de e hans pappa som betalat för varenda öre vilket gör de hans,
Som sagt, skaffa jobb, leta reda på vf den går/gick sönder, och hjälp till extra mycket hemma, och var tacksam för han hade råd med en moped åt dig i första början! jävligt många ungar idag som inte kan få moped för de hamnar på högre siffror, fast marknadsvärdet har sänkts så de jämnar väl ut sig
vill man hålla på och mixtra och trixa hurfan man vill bli 18 eller betala själv :)
eller skaffar en supercool pappa som resten av oss :rolling:
Är det stalkern? Isf, säg att du vill vara en ärlig människa med ärliga fordon.
en ärlig crossmoped ib ra skick lär haninte ha råd med
skaffa jobb ?
hahaha xD
Är tacksam, men efter den pajat 3ggr irad så har man tröttnat lite på det!
Har en ärlig moppe :P
Nee kinan ;)
MEN FORTFARANDE ÄR DET INTE PENGARNA SOM ÄR PROBLEMET
Problemet heter en farsa som är styv i korken och inte ger sig.
Tycker jag med, att ha oturen att få en styvkorkad farsa är en nitlott i livet.
Min farsa (frid över hans minne) och morsa hade noll koll vad jag gjorde och jag hjälpte liksom inte till heller till att dem fick adekvat info...... ju mindre dem visste om mina trim, ju bättre var det.
Har viljat ha förslag på vad man kan säga som fördel för att få köpa en crossmoppe. Han tillåter mig bara inte dock köpa en och ville därför ha förslag på vad man kan säga och hur ni andra har gjort. osv.
Moppen är ändå ganska najs om man jämför mot andra kineser. Det är en 2-takt. Det sitter rör fögge och insug på den som trim så JO den är mer än avstrypt, du kan ju alltid kolla min tråd om den så ser du. :)
Han låter mig göra vad jag vill med mina pengar till en vissdel, jag har redan en moppe och han tycker därför det är onödigt att köpa en ny.
Ja vissa har de bra angående sånt...
japp.
Inget att diskutera.
gör som skåningen säger.
Själv hade jag väll turen att få en pappa som håller på med bilar (bilmeck) och lärde mig allt jag kan om trim nu :) samt lit ehjälp med de ena o de andra (då ja är skapligt lat)
byt din scooter mot en crossmoppe i samma prisklass så kan syrran få den efter du kört den..