Nej det har jag inte, men det gick bra ändå sa lennart om man var nog när man skulle dra fast rotorn så den inte skulle flytta sig, han mätte 2,45 mm med skjutmått innan jag fick den
2012-06-23, 12:47
hyper_freddx
Citat:
Ursprungligen postat av sköld
okejokej har ju en R/T tändning på min roxx och nydligen så gick min krysskil av så rotorn flyttade sig vilket gjorde så¨ja brände en stor grop i min kolv, vart nästan ett hål som ditt, så ja tycker du ska kolla över tändningen :)
Vad är det som jag ska göra då? Går ej att få dit en krysskil
2012-06-23, 12:48
hyper_freddx
Citat:
okejokej har ju en R/T tändning på min roxx och nydligen så gick min krysskil av så rotorn flyttade sig vilket gjorde så¨ja brände en stor grop i min kolv, vart nästan ett hål som ditt, så ja tycker du ska kolla över tändningen :)
Vad är det som jag ska göra då? Går ej att få dit en krysskil
2012-06-23, 12:48
sköld
Citat:
Ursprungligen postat av hyper_freddx
Nej det har jag inte, men det gick bra ändå sa lennart om man var nog när man skulle dra fast rotorn så den inte skulle flytta sig, han mätte 2,45 mm med skjutmått innan jag fick den
2012-06-23, 12:49
hyper_freddx
Citat:
Vad är det jag kan kolla över då? Kan ju inte ha en krysskil
2012-06-23, 12:52
sköld
Citat:
Vad är det jag kan kolla över då? Kan ju inte ha en krysskil
satt inte rotorn har vridigt sig :)
2012-06-23, 12:54
hyper_freddx
Citat:
Kan ej kolla pga tagit av motorn, tändningen mm
2012-06-23, 12:55
hyper_freddx
Citat:
Men kan verkligen rotorn vrida sig när den sitter fast hårt? Den satt stenhårt fast på veven när jag tog bort den
2012-06-23, 13:53
Parden
Citat:
Men kan verkligen rotorn vrida sig när den sitter fast hårt? Den satt stenhårt fast på veven när jag tog bort den
Nej, rotorn kan inte vrida på sig eftersom både rotorn och sidan på veven där rotorn ska sitta är konformade. När allt är åtdraget så är det åtdraget och sitter stenhårt.
2012-06-23, 14:06
Rexxy
Citat:
Ursprungligen postat av Parden
Nej, rotorn kan inte vrida på sig eftersom både rotorn och sidan på veven där rotorn ska sitta är konformade. När allt är åtdraget så är det åtdraget och sitter stenhårt.
...om konan är frisk på veven, ja! Minsta lilla skada och skiten kan lossna.
2012-06-23, 14:06
hyper_freddx
Citat:
Ursprungligen postat av Parden
Precis så jag trodde, den sitter ju så jävla hårt så den borde ej kunnat flytta på sig,