Ursprungligen postat av
Michél
Du vet själv att det är jag som brukar rädda dig, än så länge har det inte varit tvärtom. Om det är någon som tänker på allt utav oss så är det jag, om du inte sett det än så lär du aldrig få se det. Men förvänta dig inte att andra backar din rygg om du inte backar tillbaka.
Inget event är riskfritt, det finns inget här i livet som kan existera till 100% eller fungera till 100%. Tror du själv att alla som kör streetrace är så jävla duktiga? I många fall kan de jämföras med vilket finnigt moppefucko som helst. Helt riskfritt är det aldrig för oavsett tidpunkt på dygnet kan man aldrig garantera att saker och ting sker riskfritt. Den som hävdar det förtjänar ett slag i pannloben.
Med tanke på hur lite du faktiskt bryr dig så är du den sista personen jag skulle ta detaljerna med, för du själv vägrar lyfta ett finger för att förbättra situationen. Du har växt ifrån detta, blivit "för bra" så att säga. Mopeder är smuts i dina ögon och personerna som håller på med detta är det lägsta avskum man kan hitta på denna jord, värre än kokshororna på Sture och jarrarna från förorten.
Jag kan betta mitt liv på detta. Antingen får jag igenom en lyckad helhet där detaljerna tas på plats innan avfärd just för att minimera riskerna och får till ett snyggt event, eller så failar jag grovt och kör överdos då jag kommer hem.
Skrämma turister, du känner mig tillräckligt bra för att veta vad jag menar. Allt handlar om att skapa publicitet och göra en liten turistattraktion utav det hela, kul grej att göra i livet helt enkelt.
Men om du tror att de olagliga grejerna du är på håller 100% säkerhet, då har du hittat fel. Inte ens på Mantorp kan de garantera 100% säkerhet.
På tal om inget, du kanske glömde hur jävla grovt jag skällde ut dig efter att ha jagat en stackars kille på moppe vid Lidingö när du körde min bil? Bra att du slutat upp med det iallafall.
Om du hade engagerat dig, visat en gnutta intresse och försökt bistå med hjälp... Då hade det varit väldigt bra. Men i nuläget är du mer ett hinder än till hjälp.
Till er andra, det finns två alternativ. Antingen gillar ni hur maten smakar eller så får ni ingen mat alls.