För mig funkar det inte att högerklicka och sen spara som på bilderna ;)
För mig funkar det inte att högerklicka och sen spara som på bilderna ;)
Schysta bilder utan tvekan, riktigt bra kvalitet.
Gammal är jag ju inte, forever 15!:rolling: Synd att sadeln knäcktes däremot, min tank slog i bakhjulet varav jag inte kunde ställa upp på racen. Huvudmålet att få kinesen att hålla till Frihamnen klarades dock av galant. :drunk:
Varför ligger ni inte SIST i ledet om ni inte kan hålla er från att stunta i ett led? Det gäller både er och eran vän på 125-scoot som var nära på att orsaka olyckor igår.
Jotack, förutom han och 2-3 till så var körningen prickfri. Alla visste hur man skulle hantera situationen vilket kändes kul, speciellt för mig som inte kört cruiset tidigare. :)
Och så börjar du igen... Lägg ner dina teorier, du gör ett sandkorn till ett berg.
Det brukar alltid vara lite folk mitt i juli då många är bortresta (mest intensiva semestermånaden). 50-60 fordon under gårdagen dock, får ses som rimligt.
Vattenkriget efteråt var lite kul det med... :cool:
QUOTE="Riejukillen"]
jag föreslår att du har packningssilikon mellan blocket och cylindern ;) men du ska väll på GBG och på DHS va?? :O
:)[/QUOTE]
Hade packningsmassa.. Släppte efter ett tag.
Ingen skjuts så nä
fina bilder ! men skulle vilja se mer bilder/videos på stuntarna ! vill ju se mattsson & john MY MATEEES :D
Berätta lite om när snuten kom ? :ninja:
Polisen kom med en pikébuss, dem gick ur och kollade på några mopeder och snacka med lite folk, så var sagan slut
Här är allt mitt material, lite dålig kvalitét dock :(
http://www.mediafire.com/?bld6y7xarq0a2sc
Jag skötte väll mig i cruiset iallafall? :rolling:
Det var mys :)
Synd bara att man varit vaken hela natten, knarkat koffeintabletter osv.. Man var ju lite seg i huvudet tack vare det :)
det var lite tråkigt att min sr50 lägger av hela tiden, efter man åkt 1/3 så startar han knappt så man får vända och åka på brorsans sr125 och komma 1 timme försent.. Då det var typ 20 stycken där:P
och ni har tydligen snällare snutar med. betydligt snällare. I GBG är idag träffar som Frihamnen omöjliga att ha, inte utan att riskera att polisen sabbar partyt. .
jag är jävligt avundsjuk på er skall ni veta, att ni kan göra det utan att det blir storrazzia från polisens sida.
Gurkiz bilder är (äntligen) uppe. Finns på länken nedan. Ni behöver WinRAR för att öppna filen!
http://skillad.eu/Frihamnen-Summerme...717-Gurkiz.rar
Gurkiz hade ju inga bilder från Frihamnen? Bara innan :O
Idioter som riskerar andras säkerhet i cruisen. (Y)
Arrangörer som bryter mot sina egna regler och kör moped utan hjälm på sig. (Y)
Arrangörer som klottrar på skyltar med sprayburkar. (Y)
Verkligen seriöst när arrangörerna säger åt folk omkring dom hur dom ska sköta sig när dom själva inte ens kan hålla fingrarna i styr.
Tack & hej. Sista inlägget från mig skrivet här.
vem vann 50/70 klassen?
nee men jag tyckte de var nice! ;) men kommer väll alltid finnas fuckon!
Ligger tyvärr sanning i det, vi i arrangörstruppen som faktiskt gjort fel och brutit mot våra egna regler samt misskött oss ber om ursäkt för det.
Jag har pratat med mina medarrangörer och sagt till de som gjort fel, personligen kommer jag inte ens att köra mitt fordon en meter utan hjälm i fortsättningen, inte ens när det gäller att flytta på den till en plats med tak (som var fallet senast).
Vi hoppas att ert förtroende för oss ej påverkats och att ni fortsätter komma på våra träffar!
MVH
abk
Som jag sa sist - är ni missnöjda så säg det på plats så underlättar det allt.
Jag vågar säga ifrån så vågar ni själva inte göra det kan ni viska klagomålen i mitt öra så löser jag problemen. Att sitta och sura i bakgrunden utan att göra något är väldigt "svenskt" i beteendesättet dessvärre så jag förvånas inte.
Men sedan kommer frågan: Tror ni att vi som är arrangörer är världsmästare och gudar enbart för att vi är just arrangörer?
Att fela är mänskligt och att få se att även vi är mänskliga - underbart! Däremot blir händelsen lite utav extra spektakulär, liknande Aftonbladet som skriver om en kändis som varit otrogen och gör en riksnyhet om det i en vecka. Inte för händelsens skull utan för att människor är blodsugare som frodas utav andras nederlag.
Vad som räknas när det väl gäller är hur man själv agerar och hur man själv kan utvecklas som person.
Parden och Sewa upplevde en sak de ansåg var fel. Då undrar jag - vad gjorde NI för att förbättra det hela? Gör man inget så bryr man sig egentligen inte och då är den åsikten bara luft i världsrymden. Det är ett agerande som även har en betydelse för då har man gjort en markering. Nu tog jag snacket åt er nere i Frihamnen istället.
Börjar man gräva i arrangörernas privatliv hittar man säkert en hel del som andra anser är hemskt och förkastligt. Att vi inte alltid kan upprätthålla ordningen till 100%, det kan jag inte ens skämmas över. Vi gör vad vi kan för att även kunna hålla Stockholms i princip enda moppeträff levande och att hålla det vid liv kräver omtanke och samarbete. Ni som har varit med länge kan istället för att vara tysta engagera er och sätta ner foten i marken och markera hur allt egentligen ska vara.
Avslutar detta med ett citat från en klok person, så förstår ni min tanke:
vem vann 70 och 80 ?
Mjo vet att det var lite fjolligt att sitta och klaga på att apan klottrade ner en skylt, jag skulle gått fram och sagt till att det var jävligt onödigt, som jag tycker det var.
Men ibland e man en liten fjolla :)