Jag skrev en påminnelse i början av november eller så. :)
Utskriftsvy
När kommer tävlingen upp ? då man kan rösta osv dvs. hoppas du fick mitt bidrag så de inte blev ngt knas.
16 st anmälningar. Fortfarande lite lågt.
1 i veteran (Jag har inte skickat in än, så säg 2)
5st cross/sm
6 st racing
4st scooter.
Lite mer skulle jag faktiskt vilja ha, för att ens orka lägga upp det. Visar ni dålig intresse för detta, blir det dåligt motivation för mig att orka ta tag i detta. :)
Jepp!
Den har kommit.
Bifogad fil 11571
värt ett försök :D
min har den kommit ?
Du anmäler dig genom att skicka in ditt bidrag till [email protected] .
Skriv i rubriken vad du ska delta i. T.ex Kalles HyperSenda [Cross/SM], eller Pelles K50 [Veteran]. Två bilder kommer att visas vid omröstningen, så välj noga vilka ni vill ha med!
när kommer tävlingen upp ?
men för helvete, de fattas ju bara i veteran, int många som köra veteranare på dehär forumet
Släng upp kalaset nu!
Har min nevada kommit rexxy? Väntade bara på bekräftelsemail när jag skickade in den :)
Helvete vad trög jag blir när jag är trött, my bad! haha :doh:
740
Attans att man missade detta iår:nooo:
Kanske vore bättre att ta det till sensommaren. Enklare att få fina bilder då.